SH-pub (med gäster från the pink ladies)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jejo kan inte. Så d blir förmodligen bara jag, om jag inte hittar någon annan tjej att släpa med mig. :va

oj då.. aja men du ska såklart komma hit iaf!:tummenupp annars blir själva grejen med gäst(er) från Pink Ladys rätt meningslös:tungan

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Ja då det får man göra:) men ska man ta med andra får det faktiskt helst vara tjejer då vi redan är ett överskott på killar^^
Haha, funkar ju ändå. Att träffa ett gäng grabbar, dricka pilsner, snacka skit och sen dra ut och träffa brudar fungerar alla dagar i veckan för mig :tummenupp

Jag drog faktiskt runt lite gb inlägg till lite snälla sh-tjejer jag kunde komma på, ska spåna vidare på vilka mer man kan fråga:tungan
Snälla tjejer?! WTF! Du vet ju att vi gillar stygga brudar! :tungan

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha, funkar ju ändå. Att träffa ett gäng grabbar, dricka pilsner, snacka skit och sen dra ut och träffa brudar fungerar alla dagar i veckan för mig :tummenupp

Snälla tjejer?! WTF! Du vet ju att vi gillar stygga brudar! :tungan

Jo såklart! Jag säger som Barney när han och ted ska ut och träffa tjejer: "Suite up!"... bara att det får mer bli "sporthojtröja på!" nu istället.^^

Hehe, det såklart, men man vet ju aldrig vad som gömmer sig under "snällheten";)

Dr.Bike

Guest
Men va e alla brudarna?? Kommer det inte fler än så här? :(
Tycker det är lite dålig fart i denna tråd alltså Shadow...

Vi kanske ska byta arrangör så att det är fler som blir sugna att joina :arsele
:D

Eller så är det dax att ge lite löften om :tuttar
Det brukar dra.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha härligt att höra! Ja, vi får se om man dyker upp :tuttar

Såklart du ska dyka upp! säg till nu också om du vill äta med oss för nu har jag ringt och bokat ett bord för 9 pers + extraplatser för dricka efteråt. Om du är snabb så kan jag ringa och säga att vi blir 10 pers som äter.

VIKTIGT MEDDELANDE!!
MAT BESTÄLLS PÅ PLATTS! NI BEHÖVER INTE OROA ER FÖR ATT NI SKA BEHÖVA BESTÄMMA ER INNAN, MISSA DET OCH INTE FÅ NÅGON MAT:tummenupp

Men se gärna till att ni är där i tid!

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Såklart du ska dyka upp! säg till nu också om du vill äta med oss för nu har jag ringt och bokat ett bord för 9 pers + extraplatser för dricka efteråt. Om du är snabb så kan jag ringa och säga att vi blir 10 pers som äter.

VIKTIGT MEDDELANDE!!
MAT BESTÄLLS PÅ PLATTS! NI BEHÖVER INTE OROA ER FÖR ATT NI SKA BEHÖVA BESTÄMMA ER INNAN, MISSA DET OCH INTE FÅ NÅGON MAT:tummenupp

kommer vi dit kommer vi inte äta så det blir nog bra:) tack ändå!

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
VIKTIGT MEDDELANDE!!

För att va helt klar, innebär detta att anmälning före den 20:e nov inte gäller längre och det är bara att komma på middan i utsatt tid utan att behöva boka något i förväg?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
För att va helt klar, innebär detta att anmälning före den 20:e nov inte gäller längre och det är bara att komma på middan i utsatt tid utan att behöva boka något i förväg?

Vad detta betyder är att det inte behövs göras någon förbeställning av mat som det oroades över att det behövdes göras om man var ett större sällskap.

Jag sa dock att det gärna fick finnas platser för fler som vill komma och dricka med oss senare, så det kan ju kanske finnas en extraplats om du vill vara med på middagen:)

Dags att börja värma nu. Skål!

:öl:fyllisar

För fan!! taggad som fan är man!!:D :cpparty:öl:yoparty:fyllisar

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
lämnar återbud på att käka, men kommer nog å dricker lite bira!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
lämnar återbud på att käka, men kommer nog å dricker lite bira!

okej! det är bara att dyka upp!

------

OK folks! imorgon gäller det!! är så sjukt jävla taggad!:yoparty

Vore kul om så många som möjligt kunde använda sporthojtröjan också! så kan kan vi sitta i samlad patrull och se as farliga ut!:mad: :rolleyes:

Nej men serriöst.. dresscode är sh-tröja!:tummenupp

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Detta måste ju bli stort efter all marketing! SH-tröjan är ju lite bylsig då Quasimodopuckeln ska få plats under.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Äger ingen SH-tröja.... Kommer i Adrenalinetröja, skäggig/jultomtig och eventuellt keps eftersom håret är sådär halvlångt just nu :3freak

Ses imorn :)

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...