DieselDoris
Gangster rap made me do it
Eller bättre upp, fiiiiiilm!!!Bonnie skrev:Har du bilder att visa på nästa pub?
Eller bättre upp, fiiiiiilm!!!Bonnie skrev:Har du bilder att visa på nästa pub?
He he he,jag har film,men inte på henne.Nitrogen skrev:Eller bättre upp, fiiiiiilm!!!
ktmjacke skrev:He he he,jag har film,men inte på henne.
Hon var faktiskt riktigt blyg på den tiden,Har för mig att jag fick tanka i na grogg i en halvtimma innan hon släppte till
Vann vi? Hur fan gick det till då?Bonnie skrev:Allvarligt talat börjar jag tröttna på tomtebrudarna... känns för mycket biker pub.... lär knappast ha lockat några nya tjejer att komma på SH pub
Jag lutar åt att ge Malmö segern
Lilla_Tingeling skrev:Jag kommer mer än gärna om det finns sånna där sexiga och läckra tomtar på Tivoli!
// Lena
Är man kräsen blir man utan.....Bikerbitch skrev:Vad ska du göra med dom då?
He he he,u bet i am. Du var faktiskt med på den kryssningen peter.Det var när det var turbokonvent med lennart.Var ju då man lyckades reta gallan av nån snubbe som hade blivit"utsatt" när han var liten o jag skoja till det lite.andersson turbo skrev:Faan Jacke du e en stygg pojke
Bikerbitch skrev:Vad ska du göra med dom då?
ktmjacke skrev:He he he,jag har film,men inte på henne.
Hon var faktiskt riktigt blyg på den tiden,Har för mig att jag fick tanka i na grogg i en halvtimma innan hon släppte till
Maverick_ou812 skrev:Gillade tomtebejbsen och är ni trötta på dom så skicka hit!
Ja, alla utom den ktmjake smittat med nåt....
Nästa Pub juldagen då?
kiko skrev:De bangade för att de var hemma hos mig å käkade chips istället
d1ce skrev:Ja, dig kan man ju tydligen tjata på hur mkt som helst... Händer ju ingenting! Men det var nog lika bra, du hade aldrig pallat...
//@
fler som vet vart han rymt från ser jagloser skrev:Åhå, det beprövade Timrå tricket!
kiko skrev:Det e ju kul att du måste vara asplakat innan du en vågar höra av dig å tjata
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|