SH Pub Sthlm 22 Oktober 2005, Tivoli?

MikkE

Guest
Plåtniklas skrev:
-'Var e brudarna?' :öl
Hon är min!!!!

106620.JPG
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Biturbo skrev:
Jojo.. Hörrö spydo.. Bara för att du är ute å slarvar hela nätterna... :arsele

:hihi Jag som inte vare ut sen innan sommaren :tuttar Men klart man planerar in första sh pub kvällen i alla fall :tungan :banana
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
MikkE skrev:
Hon är min!!!!

Ledsen grabben. Hon är gift med Dave Navarro. :pannkyss

..och angående att 'brudarna' är på Tivoli? Tveksamt.. Får väl hasa mig ner till ROCKS om man ska kunna hitta nån dam i min smak. ;)
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Plåtniklas skrev:
Ledsen grabben. Hon är gift med Dave Navarro. :pannkyss

..och angående att 'brudarna' är på Tivoli? Tveksamt.. Får väl hasa mig ner till ROCKS om man ska kunna hitta nån dam i min smak. ;)

Är inte det självklart att man hamnar där på Sh-pub?! Musiken på Tivoli är ju inte DIREKT "hårdrock".
Vi är ett gäng som kommer dyka upp. Kommer ha utlänningar med oss, så det blir till att snacka engelska på fyllan! :dricka

/FW
 

MikkE

Guest
Plåtniklas skrev:
Ledsen grabben. Hon är gift med Dave Navarro. :pannkyss

..och angående att 'brudarna' är på Tivoli? Tveksamt.. Får väl hasa mig ner till ROCKS om man ska kunna hitta nån dam i min smak. ;)
Äh, skiter jag i. Vill klämma, känna och ta ändå!
Då gör vi så, du å jag tokar oss ner till Rocks senare mot kvällen :yoparty

watson skrev:
Är inte det självklart att man hamnar där på Sh-pub?! Musiken på Tivoli är ju inte DIREKT "hårdrock".
Vi är ett gäng som kommer dyka upp. Kommer ha utlänningar med oss, så det blir till att snacka engelska på fyllan! :dricka

/FW
Å no, wen aj tåk inglisch aj get verry nervös jo sii. Äh, snacka engelska på fyllan är ingen ovanlighet för mig. Kul som fan :lol
 

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
En röd
Skrev upp det i kalendern. Som nybliven singel och med vingelavstånd från Tivoli till det jag kallar hemma, är det svårt att hitta ursäkter. Vi får väl se om jag dyker upp :fyllisar
 
Last edited:

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
watson skrev:
Är inte det självklart att man hamnar där på Sh-pub?! Musiken på Tivoli är ju inte DIREKT "hårdrock".
Vi är ett gäng som kommer dyka upp. Kommer ha utlänningar med oss, så det blir till att snacka engelska på fyllan! :dricka

/FW

:hej

Hur går det med sofforna? Blev det en tresits? :fyllisar :tomten
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
955i skrev:
Skrev upp det i kalendern. Som nybliven singel och med vingelavstånd från Tivoli till det jag kallar hemma, är det svårt att hitta ursäkter. Vi får väl se om jag dyker upp :fyllisar


vingelavstånd regerar! Jag knallar nog dit Jag med och kör masken hem sen (vilket för övrigt är den enda "dansrörelse" Jag kan)
 

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
Hmm..
har egentligen inte tid att komma ( är mitt uppe i tentaveckan ), men vad gör man inte för lite öl?

Dyker nog upp efter tentan i förbränningsmotorteknik på lördag.

:fyllisar
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
955i skrev:
Skrev upp det i kalendern. Som nybliven singel och med vingelavstånd från Tivoli till det jag kallar hemma, är det svårt att hitta ursäkter. Vi får väl se om jag dyker upp :fyllisar

Du kan bli upphämtad i en potatistaxi så kan du inte smita :7peta Som Askungen och pumpan ungefär ;)
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
watson skrev:
Äh.. Vi köpte en fotpall. Hon heter Kia och är hund. Finns att beskåda på min sida. Soffan är dock fortfarande aktuell. Du vet ingen billig? :D :hihi

/FW

haha, ja håriga fotpallar kan man roa sig med ;)

Jag kör på ensits just nu, tvåsitts blir trångt ibland och tresits har sina fördelar men även nackdelar. Har en lös "pall" (schaslong?) som står lite utanför soffan. Den är skön att sätta sig på.

Jag håller ögonen öppna :3freak :tomten
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
vågen skrev:
Jag kör på ensits just nu, tvåsitts blir trångt ibland och tresits har sina fördelar men även nackdelar.

Problemet med tresits är att ingen vill sitta i mitten... det har man testat och kommit fram till att de flesta söker sig till den trygga kantpositionen...

På Tivoli däremot finns inga sådana problem eftersom alla sitter på varandra.

...2 dagar kvar...

Det blir en tävling också!

Girls only.... med ett fint exklusivt pris.... tre frågor ska besvaras.... fixa det och bli en Tequlia MC girl SH-Pub edition....
 

MikkE

Guest
Bonnie skrev:
Det blir en tävling också!

Girls only.... med ett fint exklusivt pris.... tre frågor ska besvaras.... fixa det och bli en Tequlia MC girl SH-Pub edition....
Wet t-shirt! WET T-SHIRT!!!!!!!!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top