Vart fan har jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjcbrjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjr eller vad dåren heter, tagit vägen?
Han åker nån ful humla. Än har han inte kört ihjäl sig!
Vart fan har jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjcbrjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjr eller vad dåren heter, tagit vägen?
Du är nyfiken på understället förstås.
Gilla vågar man fråga: vem, vad ? man kanske inte vill veta svaret?
spände kedjan nyss, tog en tur på gatan i Foppatofflor o shorts räknas det
försvann inte mjukisbrallan med diskot på 80-talet
Gilla vågar man fråga: vem, vad ? man kanske inte vill veta svaret?
spände kedjan nyss, tog en tur på gatan i Foppatofflor o shorts räknas det
försvann inte mjukisbrallan med diskot på 80-talet
Inte jag heller. Det måste ju betyda att jag är bäst. Flyger under radarn så att säga.Jag är tydligen inte en av Sporthoj.com:s personligheter...
Se upp, han är lite som Beeteljuice. Säger man hans namn för många gånger så kommer han hoppandes.Undrar också men man är ju alltid lite rädd för svaret...
Har du inte större hoj än den som står i den där bilden så är kanske inte behovet av stålhätta så överhängande heller.Nu måste jag förklara Foppatoffelns "död" Radarn måste haft störningar "FOG"
jag skrev spände kedjan o provkörde, Foppatoffen ingår i Mekutrustningen möjligen borde man haft Stålhätta men gillar lite spänning
skickar bildbevis att den ingår i Mekutrustningen. har ni skinnställ o Kevlar-handskar när ni mekar?
kanske Ivan Drago eller AnnA upp till bevisView attachment 388891
Har du inte större hoj än den som står i den där bilden så är kanske inte behovet av stålhätta så överhängande heller.
skickar bildbevis att den ingår i Mekutrustningen. har ni skinnställ o Kevlar-handskar när ni mekar?
Understället, under stället. Oklar skillnad. Men jag ställer upp, ja ställ er upp.
fick inte ni med en sån att hänga nyckelringen
1/2 är manligt 1/4 är lite kinky
Rör inte A_NN_A hon smular bara hos mig.
Nu måste jag förklara Foppatoffelns "död" Radarn måste haft störningar "FOG"
jag skrev spände kedjan o provkörde, Foppatoffen ingår i Mekutrustningen möjligen borde man haft Stålhätta men gillar lite spänning
Rör inte A_NN_A hon smular bara hos mig.
Snål?
Man ska dela med sig sa mamma. Och man kan inte leka med alla leksaker samtidigt ändå !
Två kex och lägg lite mjölk så låter det bra.
Snål?
Man ska dela med sig sa mamma. Och man kan inte leka med alla leksaker samtidigt ändå !
Min mamma har lärt mig att hålla hårt i de sakerna som är roliga och ge bort de andra. A_NN_A är rolig så av henne delar jag inte av mig.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |