SH slår rekord!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Liwa1 skrev:
För t ex Macho woman och Sebbe med flera, om det var bättre förr, varför är ni då kvar här?

Eftersom det fortfarande inte finns någon bättre. Vad jag menar med att det var bättre förr är att förr fanns det mycket fler intressanta ämnen att diskutera. Jag tyckte om alla speedade fantasier vi gick igång på förr. Eller så är det bara jag som är gammal och tycker att jag har läst allt förr.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Macho Woman skrev:
Eftersom det fortfarande inte finns någon bättre. Vad jag menar med att det var bättre förr är att förr fanns det mycket fler intressanta ämnen att diskutera. Jag tyckte om alla speedade fantasier vi gick igång på förr. Eller så är det bara jag som är gammal och tycker att jag har läst allt förr.
Du är tråkig?

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Tycker SH är ett grymt bra forum, man får ju svar snabbt eller kan läsa sig till det mesta som man vill/behöver veta! :tummenupp
Keep Up The Good Work "Swedie"

Det enda som är "dåligt" är att man inte söka i OT/data-delen av forumet.
(Vet att man kan söka genom Google, men det är omständigt...)
Mvh
//Gumpa

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jag vill försöka ta bort OT forum från defaultsökningen, men har inte kommit på något bättre sätt än att ta bort det helt i sökindex.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
SH: styrka är enligt mig just storleken, det dyker upp nya diskutioner hela tiden man kan slänga sig in i om man känner fört, man blir "polare" (eller ovän) med folk från hela sverige, alltid någon som hakar på en samkörning om man slänger upp någon samkörningstråd, har man någon fråga så finns det alltid någon där ute som kan svara på't oavsett om det gäller ventilspel eller tull-satsen på blyertspennor :va

Det finns ju mindre lokala forum där man känner personerna lite mer privat, som kanske är lite mer "som SH var förr" så passar inte SH så kan man alltid söka sig till dom. (som komplement såklart)

Tack till en utmärkt sida Swedie! :yoparty

putteb

Live hard, die young.
Gick med
25 Mar 2004
Hoj
Ingen just nu.
Man kan bara tacka och buga för en kanon sida.. jag menar hur trist skulle inte vinter halvåret vara om man inte hadde en kanon sida som denna att träffa sina likar på..

sam sagt tack för en kanon sida.

Mvh. Putte

Ps. Lycka till med RR kariären i sommar.. <----lite rövslickeri :tungan

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nu skall inte Swedie bli för kaxig. ;)
Det är medlemmarna som gör SH och kvalitén pendlar även där. Nu är det så stort attd et blir lite svåröverskådligt och inte lika familjärt som i böärjan men jag håller mig mest i vissa delar där man känner de flesta.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Goodstuff skrev:
Nu skall inte Swedie bli för kaxig. ;)
Det är medlemmarna som gör SH och kvalitén pendlar även där. Nu är det så stort attd et blir lite svåröverskådligt och inte lika familjärt som i böärjan men jag håller mig mest i vissa delar där man känner de flesta.
Japp! Fler nya medlemmar med sina personligheter = SH byter skepnad. Det är inte längre samma lilla gäng. Men dock i diverse forumkategorier kan det vara en o samma personer som vanligt som häcklar varandra :hihi RR-forumet rockar. hehe

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det är ju en naturlig utveckling med medlemmar som faller ifrån och nya som tillkommer. RR-forumet är bäst enligt mig. Lätt.

zike

REAL MEN WEAR PINK
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Rätta
Swedie skrev:
jag vill försöka ta bort OT forum från defaultsökningen, men har inte kommit på något bättre sätt än att ta bort det helt i sökindex.

Jag skulle nog kunna hjälpa dig att fixa PHP-skriptet så att man får en bra lösning på problemet. Kommer dock fara utomlands nu först och vara borta i fem veckor. Men du kan ju höra av dig om det är intressant.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept