SH sundsvall fest?

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
ICEbreaker skrev:
Hmm...om jag ska hinna få ihop nån film så känns november mest aktuellt, hur låter lördag 12 november, gokart mellan typ 16-17 käk på o´learys (eller nåt annat ställe på förslag) kl 20.00? Men vi måste juh vara på nåt "mellan ställe" innan maten( :7peta Tomasol) och kanske kolla på lite underhållande film och eventuellt dricka nån öl. :banana

Tycker det där låter strålande!! :tummenupp

Åskkatten

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
Yamaha YZF 600R
Ja´e på! Det är långt till november men nu när vi är ute i så god tid kanske uppslutningen blir bra! Kul! Bra initiativ! :yoparty

ICEbreaker skrev:
Hmm...om jag ska hinna få ihop nån film så känns november mest aktuellt, hur låter lördag 12 november, gokart mellan typ 16-17 käk på o´learys (eller nåt annat ställe på förslag) kl 20.00? Men vi måste juh vara på nåt "mellan ställe" innan maten( :7peta Tomasol) och kanske kolla på lite underhållande film och eventuellt dricka nån öl. :banana

4-fun

Vem jag ??
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
-98 Gixxer 750 i fighter kostym
Då vi inte är så många bus åkare i kramfors så kanske vi kan få komma ner och röja med er istället ????? Lite roligare då man är fler.

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga
ICEbreaker skrev:
nån som har nåt imot om vi ändrar, skjuter på sh festen en vecka alltså lördag den 19 november?

Hmm supa hmmm sprit å sånt alltså....Hmmm
Näe jag tror inte jag ska va nykter den helgen heller . :fyllisar
Men bara om P grip stannar hemma :D

SJOLLA

våga vobbla
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Honda vfr 750f 1988
GÖTT! kul att ni försöker fixa fest men e det någon som tar på sig att styra upp allt? :confused: hoppas de blir röööööööööjjjjjjjj party :fyllisar hör av er när det e dags. :yoparty :rock :hoppa :D

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
988R skrev:
:fyllisar Klart intressant om Pgrip kommer upp :tummenupp Trevligt med en liten 08 att surra skit med. Måste kolla med sjukresorna först :confused:

Tack, du är trevlig du, i motsats till den där som står med grädde upp till armbågarna hela dagarna! :D måste bero på att han bor på landet!
Det är ju bara att hävda att det är viktigt för rehabiliteringen så betalar de för resorna :fyllisar

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0