MikkE
Guest
jag tror att jag kommer faktiskt. ska kolla lite..
.. men stammis man e så blir det nog att jag kommer
.. men stammis man e så blir det nog att jag kommer
Mr_White skrev:har vip kort, får se om man orkar komma förbi bara.. Brukar bli nubbe race vid julbordet när det är släkt träff.
Speciellt eftersom ingen kört hoj på ett par månader
Skönt att du kan bättra dig på juldagen!benkar skrev:Sådär, då var den årliga "dan före dan -utgången" avklarad, riktigt sansat den här gången... börjar väl bli gammal och åtminstone lite klok.. lite käk och "bara" 5-6 öl... och hemma redan vid 23.00...
/B
Fnutten skrev:Skönt att du kan bättra dig på juldagen!
Teo skrev:Va faan ska ni altid Tivolla när inte Jag kan! Jag ska dricka öl i björnrike.
Ska du behöva krypa hem när du har hörntänder?benkar skrev:Nu får du förklara dig...
Är en förbättring till hjuldagen, att jag kryper hem, med lite hjälp, efter 13 öl, framåt 04.30... eller är en förbättring om jag går hem, för egen maskin, runt kl. 22.00 efter 2 öl... Sistnämda alternativet verkar lite tråkigt...
/B
Fnutten skrev:Ska du behöva krypa hem när du har hörntänder?
Klart att vi kryper i formation efter allehanda intag av alkoholhaltiga drycker.
"Dagen efter är en annan dag"
TwinSucker skrev:Hahaha...jag fick precis reda på att jag oxå så ska jobba på annandan ...
Men det hindrar inte mig ifrån att dra till Tivoli ändå
Orkar?!?! Blir det för sent så drar man raka spåret till jobbet istället och sover nån annan gång
Mina vingar gav jag bort vid dörren till Tivoli senast så dom är ett minne blott! Det ryktas om att Kikka är mer "down under" istället.benkar skrev:Är du inte snäll så sätter jag hörntänderna i dina änglalika vingar...
Imorgon (julafton) så finns en morgondag (far på 75 år) att ta hand om, men på annandagen så är det lugnt, så det blir väl hörntäderssläpande hem från Tivoli då...
/B
Don't you touch the änglavingar, or I'll will nakcskåtta dig!benkar skrev:Är du inte snäll så sätter jag hörntänderna i dina änglalika vingar...
/B
DET jobbet är MITT!!!benkar skrev:Är du inte snäll så sätter jag hörntänderna i dina änglalika vingar...
Här snackar vi gruppköp och eventuella filmprojekt!MikkE skrev:Don't you touch the änglavingar, or I'll will nakcskåtta dig!
har ju värsta projektet med såna juh!
Passa sig tjejen!Yasha skrev:DET jobbet är MITT!!!
Det onda befinner sig ju i Gävle på lördag...Fnutten skrev:Passa sig tjejen!
Jag ska ge dig glada ögat på lördag!
Annicka skrev:hehehe jovisst kan man ut och parta iaf, men jag orkar fan inte
Vi öppnar klockan 8 och förra året så va det jsukt med folk i butiken. Människor som hade stått i kö sen 6 på morgonen, helt sjukt.
Och tyvärr så tror jag att jag måste föregå med gott exempel eller nått
Men det kommer fler tivoli kvällar
/Annicka
Yasha skrev:Det onda befinner sig ju i Gävle på lördag...
vågen skrev:Ordet lugnt kan deffinieras på en mängd olika sätt
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |