pvcraketen
Ung å lovande...
Vi ska riva hela haket, så klart, så klart!Mille-R skrev:Ni får komma förbi Rapido på vägen hem, jag håller ställningarna där ikväll
Vi ska riva hela haket, så klart, så klart!Mille-R skrev:Ni får komma förbi Rapido på vägen hem, jag håller ställningarna där ikväll
RoLLER skrev:Såg ni mig när jag vinkade så fint vid Nynäsvägen i höjd med Ha-Ges 18:15?
DaPirate skrev:Tack Benkar för en trevlig kväll! Roliga vägar, trevligt folk osv. Nu kan man sova gott.
Äh, jo, fast var det tänkt att stå efter vägen och vinka bara? Jag trodde du skulle med ut på fikarundan gamle man.RoLLER skrev:Superkul Benkar!
Ses imorrn!
RoLLER skrev:Såg ni mig när jag vinkade så fint vid Nynäsvägen i höjd med Ha-Ges 18:15?
Mille-R skrev:Ni får komma förbi Rapido på vägen hem, jag håller ställningarna där ikväll
delbert71 skrev:Fina vägar, bra tempo. Du är en gud Benkar
Förresten, vart åkte vi? Vad var det för färja vi kom till när vi var längst bort?
Men då kan vi ju skålaMadhonda skrev:Men FAN....jag är hemma o städar. Det va väl det vi kvinnor skulle ägna oss va?
Men imorrn ska jag dit....dock civil för att dricka bira.
Ni får ha en trevlig tur ikväll dock!!
//Madelene
Roffe får ta all cred för jag kunde inte riktigt hålla mig till att åka sist och vinka åt dig hela tiden.benkar skrev:få lite VIKTIG hjälp av någon som "vinkar" i slutet av ledet, tack för er insats Pvcraketen och Roffe!
Madhonda skrev:Men FAN....jag är hemma o städar. Det va väl det vi kvinnor skulle ägna oss va?
Men imorrn ska jag dit....dock civil för att dricka bira.
Ni får ha en trevlig tur ikväll dock!!
//Madelene
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!