Ja jag valde att köra det sista manuellt faktiskt men nu får det inte bli fler beställningar bara. Beställningen har halvt gått till tryckeriet idag vad gäller antalet tröjor mm.Här skulle jag föreslå lite handpåläggning först.
Stoppa in tomma celler eller flytta runt så att alla armtryck:, nick, logga etc ligger i var sin kolumn.
Sedan kör du text till kolumn igen på varje av dessa och därefter tar bort kolumnen med rubriken och skiver in den högst upp över värdena
Jag kan hämta mina grejer om det hjälper. Det är ju inte meningen att du ska gå back på kalaset.Jag hoppas tröjorna är tryckta under nästa vecka. Om folk bor runt södra Stockholm så, kan ni få hämta tröjorna hos mig. Kanske jag går back lite mindre, men annars skickas det såklart
Uppdaterar när jag fått mer exakt datum allt ska vara tryckt och redo för leverans!
Inte f-n skall du gå back. Bor lite längre bort i landet så behöver den skickad. Men går mer än gärna in med mer pengar om så krävs.Jag hoppas tröjorna är tryckta under nästa vecka. Om folk bor runt södra Stockholm så, kan ni få hämta tröjorna hos mig. Kanske jag går back lite mindre, men annars skickas det såklart
Uppdaterar när jag fått mer exakt datum allt ska vara tryckt och redo för leverans!
Den ska ju bara tvärs över sthlm så känns ju trist att du ska gå back på en sån sak, jag kan pipa över nån dag efter jobbet och hämta tröjan.Jag hoppas tröjorna är tryckta under nästa vecka. Om folk bor runt södra Stockholm så, kan ni få hämta tröjorna hos mig. Kanske jag går back lite mindre, men annars skickas det såklart
Vi får väl dricksa helt enkeltNice! Jag meddelar när jag har allt "hemma" så kan vi boka tid o plats
Det är lugnt gå lite back o så, det meddelade jag tidigt. Tyvärr har priserna gått upp sen det trycktes senast (2016) med 30% typ, så svårt få marginal för humana slutpriser för er. Det som fördyrar är ju att varje tröja är snudd unik om man väljer nick, slogan osv Men det är ju det coola!
Tryckeriet svarade igår att dom trycker för fullt. Med lite tur är kanske allt klart fredag och då spenderar jag helgen att göra paket och påbörja utskick början på nästa vecka. Men "soon"(tm)@Swedie Har du nån eta på leverans till oss som beställt och bor i GBG och inte kan kika förbi och hämta upp?
Södra delarna av stan ? då kan jag också hämta så att det blir ett paket mindre att skicka. Hälsn TomasJag kan hämta mina grejer om det hjälper. Det är ju inte meningen att du ska gå back på kalaset.
Nejdå, då är vi ju ändå flera stycken som ser illa ut och ingen behöver känna sig ensam.Jag bara hoppas trycket blir bra... och enligt förväntningarna. Jag har skickat massa info och bilder på tidigare tröjor mm. Det var ju även dom som tidigare tryckte, så nog ska det bli bra och rätt. Faktiskt lite nervös för det, mycket pengar annars åt skogen!
Jag bara hoppas trycket blir bra... och enligt förväntningarna. Jag har skickat massa info och bilder på tidigare tröjor mm. Det var ju även dom som tidigare tryckte, så nog ska det bli bra och rätt. Faktiskt lite nervös för det, mycket pengar annars åt skogen!
Jag kan också hämta även om jag inte bor runt södra Stockholm. Men jag gillar att köra min motorcykel så några extra mil ger bara mer nöje!Jag hoppas tröjorna är tryckta under nästa vecka. Om folk bor runt södra Stockholm så, kan ni få hämta tröjorna hos mig. Kanske jag går back lite mindre, men annars skickas det såklart
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|