SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

• SJÄLVKLART!

Votes: 43 54.4%
  • JAAAAAA

Votes: 19 24.1%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

Votes: 6 7.6%
  • Tveksamt Ja

Votes: 11 13.9%

• Antal röstningar
    79

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Ska tvätta min första gången ikväll. Gäller å dra i den som blöt. Jag ser ut som en tändsticka i den?
Tvätta, vafalls!?

Är inte tröjan i fråga som blåställ och jeans? De ska inte tvättas utan på sin höjd blötläggas.

För övrigt kan jag rapportera att tröjan med texten jag har blev ett samtalsämne på en lekplats i Mariefred häromdagen. Var där med familjen, de åkte bil och jag på hoj.

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Hoj
Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Har inväntat fler tröjor men bara fått 2. Kommer ta dom till tryck för korrigering asap och skicka åter.
Jag håller tummarna för att en av dessa två är min? :) OM möjligt, så vore jag tacksam om nästa rad av min slogan (Five up) kom på raden under den första delen (One down). Om möjligt alltså (du behöver inte vända ut och in på dig för att få genom det önskemålet). ;)

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Hoj
Honda CB900 -79
Kollade du på min bild? Tror du det går att få in resten av min text under det som redan är tryckt?

20230614_162929.jpg

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag håller tummarna för att en av dessa två är min? :) OM möjligt, så vore jag tacksam om nästa rad av min slogan (Five up) kom på raden under den första delen (One down). Om möjligt alltså (du behöver inte vända ut och in på dig för att få genom det önskemålet). ;)
Yes ena var din! :) inlämnad också. Men tyvärr gick dom på semester nu eller iaf han som kan trycka.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kollade du på min bild? Tror du det går att få in resten av min text under det som redan är tryckt?

20230614_162929.jpg
Ja borde gå, skicka in tröjan asap då jag redan lämnat tröjorna som kommit hittills. Men han som trycker dessa tröjor (som vet hur dom trycks) gick precis på semester tyvärr. Så vi får se lite när dom blir fixade. Så passa på är det jag säger :) skicka åter så fixa vi den sista raden som saknas.

Ryddarn

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Jul 2013
Hoj
Honda CB900 -79
Ja borde gå, skicka in tröjan asap då jag redan lämnat tröjorna som kommit hittills. Men han som trycker dessa tröjor (som vet hur dom trycks) gick precis på semester tyvärr. Så vi får se lite när dom blir fixade. Så passa på är det jag säger :) skicka åter så fixa vi den sista raden som saknas.
Kalas!
Kan du skicka adressen via PM?

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Hoj
Har vi någon ungefärlig ETA på när tryckaren är tillbaka och kan trycka, eller hur ser beskeden ut? Längtar ju efter att få se tuff ut både på hojen utan hoj men ändå i tröjan. ?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Semester för killen som trycker... :( men ska dit igen början på nästa vecka och sedan om dom kan trycka fort så går det fort till dig sen :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu äntligen blev omtrycken jag fått in klara (hämtade onsdags). Ursäktar det tagit tid. Dom skickas idag :)

Skulle intresse finnas för ny beställning nästa år så löser vi det det då!

Hoppas få se lite tröjor på vägarna! :)

(har sagt i flera år... men nästa år... ska jag f-n ha en hoj själv igen. Om än en billig skit)

PerJohan

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2006
Hoj
Jag fick hem min med i tisdags! Tack för att du fixade så trycket blev komplett Swedie! Barnen hemma är mäkta imponerade över att pappa har "egen merch" som 9-åriga sonen uttryckte sig när han såg mitt namn på ryggen :Rockbanan :lol

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Haha vad kul! Tröjorna är ju lite speciella, så när jag ser även ute på vägen blir man lite nostalgisk helt klart :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år