totoro
Är fulladdad ibland
Ska tvätta min första gången ikväll. Gäller å dra i den som blöt. Jag ser ut som en tändsticka i den?
Tvätta, vafalls!?Ska tvätta min första gången ikväll. Gäller å dra i den som blöt. Jag ser ut som en tändsticka i den?
Jag håller tummarna för att en av dessa två är min? OM möjligt, så vore jag tacksam om nästa rad av min slogan (Five up) kom på raden under den första delen (One down). Om möjligt alltså (du behöver inte vända ut och in på dig för att få genom det önskemålet).Har inväntat fler tröjor men bara fått 2. Kommer ta dom till tryck för korrigering asap och skicka åter.
Yes ena var din! inlämnad också. Men tyvärr gick dom på semester nu eller iaf han som kan trycka.Jag håller tummarna för att en av dessa två är min? OM möjligt, så vore jag tacksam om nästa rad av min slogan (Five up) kom på raden under den första delen (One down). Om möjligt alltså (du behöver inte vända ut och in på dig för att få genom det önskemålet).
Ja borde gå, skicka in tröjan asap då jag redan lämnat tröjorna som kommit hittills. Men han som trycker dessa tröjor (som vet hur dom trycks) gick precis på semester tyvärr. Så vi får se lite när dom blir fixade. Så passa på är det jag säger skicka åter så fixa vi den sista raden som saknas.Kollade du på min bild? Tror du det går att få in resten av min text under det som redan är tryckt?
Kalas!Ja borde gå, skicka in tröjan asap då jag redan lämnat tröjorna som kommit hittills. Men han som trycker dessa tröjor (som vet hur dom trycks) gick precis på semester tyvärr. Så vi får se lite när dom blir fixade. Så passa på är det jag säger skicka åter så fixa vi den sista raden som saknas.
Menar inte att stressa, bara nyfiken, och sugen på att se cool ut.Semester för killen som trycker... men ska dit igen början på nästa vecka och sedan om dom kan trycka fort så går det fort till dig sen
Även din packad du bör få SMS med kolli om en stund här!Känner att jag riskerar att bli forumets tjatkärring...men, nåt nytt om de omtryckta tröjorna?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|