SH-tröjor 2023?

Vill du beställa en SH-tröja?

• SJÄLVKLART!

Votes: 43 54.4%
  • JAAAAAA

Votes: 19 24.1%
  • VAD VÄNTAR DU PÅ?

Votes: 6 7.6%
  • Tveksamt Ja

Votes: 11 13.9%

• Antal röstningar
    79

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Jag kan nog fixa det, ska det vara en oljedroppe under den?
Droppe? Är du helt borta när det gäller fördomar! :7peta
Engelska SkitHojar vibrerar alltid sönder och oljan formligen rinner ut, skärp dig! :smasha

Man kan tro att du haft kompisar som skött, inte misshandlat, sitt brittiska skit. ;)

Vadå, jag dyster! :krama

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Droppe? Är du helt borta när det gäller fördomar! :7peta
Engelska SkitHojar vibrerar alltid sönder och oljan formligen rinner ut, skärp dig! :smasha

Man kan tro att du haft kompisar som skött, inte misshandlat, sitt brittiska skit. ;)

Vadå, jag dyster! :krama
Jaja, en oljetanker då?
Jag körde nån Bonneville 600(?) twin en sommar och den funkade hela tiden, galet eller hur. :)

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Entschuldigung lieber Hr Messerschmidt, was bedeutet Hoddie, svetttjört eller långärmad T-tröja?
För övrigt var det länge sedan jag såg en sådan tröja, f,låt gammalsvenska, med forumloggan för detta forum på en motorcyklist.
För runt 20 år sedan kom jag ifatt ett par med loggan på ryggen på en krokig väg i närområdet. Jag släppte när de passerade en 50-skylt i lite för hög hastighet för att passa mig...

Lite över 50 på detta forum kan tänka sig att köpa verkar det som. Munkjacka, f,låt gammal svenska, faller fetbort för min del då bromsskärm inte är bra när man kör en trött SkitHoj. Men en T-tröja kanske... Fast jag har juh en T955i.net redan... :rodnar

Munkjacka? Då måste det väl vara blixtlås på den? En jacka drar man väl inte över huvudet? Jo en anorak kanske? Långärmad undertröja heter det väl oxå?
ja svenska spraket är svårt med alla låneord och ibland går man bort sig. Oavsett om man tjör sporthoj, Skithoj eller toringhoj med packväskor fast man bara ska till kiosken…
Tjillevippen på dig!

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Jaja, en oljetanker då?
Jag körde nån Bonneville 600(?) twin en sommar och den funkade hela tiden, galet eller hur. :)
Men så där får du inte skriva! :7peta:gnissla

Fördomar ska bekräftas annars kan känsliga personer bli provocerade. :fakta

Men vi andra som inte tar det så allvarligt kan skoja lite... :krama

Munkjacka? Då måste det väl vara blixtlås på den? En jacka drar man väl inte över huvudet? Jo en anorak kanske? Långärmad undertröja heter det väl oxå?
ja svenska spraket är svårt med alla låneord och ibland går man bort sig. Oavsett om man tjör sporthoj, Skithoj eller toringhoj med packväskor fast man bara ska till kiosken…
Tjillevippen på dig!
Tjillevippen! :)
Ja, det "Svenska" spraket förändras, nu vill de flesta använda amerikanska låneord och slänga den äldre varianten.
Det är inte känslomässigt eller bevisgrundat utan ämmischonellt och evidensbaserat!;)

Samma ord kan betyda olika beroende vilket språk som används. Jag använder den brittiska betydelsen för touring, då jag besöker olika platser för nöjes skull, speciellt på semestern med två hjul! :tummenupp
Men jag blir inte störd om någon blir störd på det! :hihi

The activity of visiting several places in a country or area for pleasure, especially as a holiday:
There is no better place than Britain for motorcycle touring.

1679824821247.png

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Fanns det en Bonneville 600? Nää 650 eller 750 fanns!
mvh Herr Messerschmidt
Jaja, nån kubik hit eller dit, nåt effektmonster var det juh inte!
Å jag e van vid påhopp, min fru är en "besserbitch"!
Nu så här jättemånga år senare och efter ditt påhopp :hihi (det va ju tidigt 80'tal) så kan det ha varit 750-modellen. Nu är jag ägare till ett gäng risraketer från 86 - 91 å det är en jävla skillnad på hojköra.
:felämne

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
När går den att beställa ? ? :)
Eller har jag missat något ? :rodnar

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Fanns det en Bonneville 600? Nää 650 eller 750 fanns!
mvh Herr Messerschmidt
Trevligt att inte någon av dessa modeller med stötstångsrör som inte innehåller stötstänger nämndes! :Bugar
Vad är det för tröja? Bonneville?? Skriv i rätt tråd för bövelen
Är det en Wesserbitter? :hihi
Jaja, nån kubik hit eller dit, nåt effektmonster var det juh inte!
Å jag e van vid påhopp, min fru är en "besserbitch"!
Nu så här jättemånga år senare och efter ditt påhopp :hihi (det va ju tidigt 80'tal) så kan det ha varit 750-modellen. Nu är jag ägare till ett gäng risraketer från 86 - 91 å det är en jävla skillnad på hojköra.
:felämne
Från en annan tråd som kunde varit Sverige idag, men det är inget att le åt så plötsligt händer det. Ett nyhetsinslag som är intressant! :fakta

1680030404819.png

För övrigt är ämnesflykt det som har varit genomgående på detta forum så länge jag varit här.
Men det har minskat liksom de motorcykelrelaterade och humoristiska inläggen... :(

Nu får det inte plats men det skulle kunna stått något likande på tröjan...
Touring The activity of visiting several places or racetracks in a country or area for pleasure, especially as a holiday:
There is no better place than Britain for motorcycle touring.
Eller Lemmys citat om humor...

Eller sponsrat?
Lev hårt, dö gammal med däck från Wheeler Dealer

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
700 CL-X Sport, 500W Bafang
Vi bör väl komma överens gemensamt om ev. text/slogan utöver våra forumnamn här?
Personligen tycker jag det ska vara lite humor i den snarare än nördseriöst.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år