flugan
Vem vet
E de bra eller dåligt när det står betald. 1970-01-01 01:00:00
Ringde imorgon för o se till att de blir klara, men nu blir de möjligen inte klara förrän på Torsdag som TIDIGAST... för att den ena brodern i företaget har blivit sjuk o därmed haltar allting. Ja det är inget mega-apa-stort ställe, men de har väldigt mycket att göra och är beroende av varandra.Zee skrev:Swedie: Yo dewd, what händor? Är the tröjz iväg skick ade ell er?
Jepp. Nån vecka eller två. Gör absolut INGENTING! Kommer ÄNTLIGEN kunna gå normalt och springa igen!!!Webspy skrev:Dags för kryckor ett tag igen nu ?
IlNino skrev:När blir nästa beställning
Vill juuh också ha en tröja men va för seg för
o beställa till denna gång
Swedie skrev:Har hämtat nu och hoppas på att få iväg så många som möjligt idag. Bläcket i skrivet tog slut !!! suck. Allt går emot eller vad det är det här...
Nästa omgång vet jag inte när det blir av. Tryckeriet ska ta semester en månad i Juli, så det lär inte bli tryckt förrän Efter Juli...
Zee skrev:Det var inga delar som blev över eller så?
Swedie skrev:Har hämtat nu och hoppas på att få iväg så många som möjligt idag. Bläcket i skrivet tog slut !!! suck. Allt går emot eller vad det är det här...
Nästa omgång vet jag inte när det blir av. Tryckeriet ska ta semester en månad i Juli, så det lär inte bli tryckt förrän Efter Juli...
Nä, de var klara i Måndags så det var smått omöjligt. Jag packade din tröja idag och den går ut idag. Borde vara hos dig imorgon om inte nån tröj-terrorist tar tröjan.Eureka skrev:Fick inte min idag trots påtryckningar att jag ville haft den i Fredags
Swedie skrev:Nä, de var klara i Måndags så det var smått omöjligt. Jag packade din tröja idag och den går ut idag. Borde vara hos dig imorgon om inte nån tröj-terrorist tar tröjan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|