SH-tröjor

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Trycker att det är fruktansvärt trist att det inte längre går att köpa en SH-tröja med personligt tryck. Det verkar inte ens gå att köpa en SH-tröja överhuvudtaget! :(

Visserligen äger Egmont SH-loggan, men finns det någon möjlighet att man skulle få använda den, och göra sin egen SH-tröja med personligt tryck? :)

Vilka regler gäller för användande av SH-loggan? :rolleyes:

Det normala brukar vara att man som medlem får använda 'klubbmärke'.... :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nä det går inte ge bort loggan tyvärr men jag är rätt säker på att Egmont är måna om att få tag på ett nytt tryckeri och få igång försäljningen igen! Tidigare upplägg var helt enkelt så pass mycket "minus" (kostade för mycket att trycka och få det utskickat) att det inte gick att fortsätta. Att det dock legat nere så länge som det gjort tycker jag oxå inte alls är bra.

Jag ska maila och se vad som försigår! :4skrika

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Visserligen äger Egmont SH-loggan, men finns det någon möjlighet att man skulle få använda den, och göra sin egen SH-tröja med personligt tryck? :)

Vilka regler gäller för användande av SH-loggan? :rolleyes:

Det normala brukar vara att man som medlem får använda 'klubbmärke'.... :va

Så länge det sker i ett icke kommersiellt syfte så får du så vitt jag vet använda ett företags logga.

sportbike

Guest
Pratade med en kompis som har ett screen-tryckeri, han kan åtaga sig att trycka tröjor "men det blir inte billigt".
Ska jag forska eller strunta i´t?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vi behöver låta Egmont sköta det. De har en avdelning som håller på att försöka samordna hela deras tryck-verksamhet som rör deras titlar.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Pratade med en kompis som har ett screen-tryckeri, han kan åtaga sig att trycka tröjor "men det blir inte billigt".
Ska jag forska eller strunta i´t?

Vi behöver låta Egmont sköta det. De har en avdelning som håller på att försöka samordna hela deras tryck-verksamhet som rör deras titlar.

Om inte Egmont är intresserade av att tillhandahålla tröjor med personligt tryck, så tycker jag att vi borde försöka få Egmont att inse att SH behöver en speciallösning. Sportbikes förslag låter då väldigt bra.
Alternativet är att Egmont fixar vad SH vill ha. Jag tror att anonyma tröjor skulle bli en flopp.

Kan inte någon av er lägga en poll i tråden och fråga medlemmarna om de anser personligt tryck viktigt?

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Om inte Egmont är intresserade av att tillhandahålla tröjor med personligt tryck, så tycker jag att vi borde försöka få Egmont att inse att SH behöver en speciallösning. Sportbikes förslag låter då väldigt bra.
Alternativet är att Egmont fixar vad SH vill ha. Jag tror att anonyma tröjor skulle bli en flopp.

Kan inte någon av er lägga en poll i tråden och fråga medlemmarna om de anser personligt tryck viktigt?

Plus ett på den! :tummenupp

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...