Tycker den nya gästboken är kanon
Bra jobbat!
Senaste bloggarna är på förstasidan samt under menyn bloggar.Bloggarna är en jättebra ide och jag tror att de kommer komma igång så småningom. Då behövs dock möjligheten att lista de senaste blogginläggen.
Tack, det där är fixat oxå nu! Självklart ska man kunna välja att inte visa sin födelsedata.hittat ett problem: man kan inte dölja "ålder samt födelsedatum"
måste radera manuellt om det ska försvinna inget stort problem men kan ju åtgärdas...
Det är fixat. tackSamma som föregående skrev jag vill bara visa ålder inte villken dag/födelseår.
Annars gillar jag den nya uppdateringen.
pm ,gästbok ,blogg och garage Ikonerna är inte lika fina som resten av sporthoj.
Tror jag hittat en bugg har några inlägg i min gästbok på 1 sidan men så klickar man på sidor 2.3,4 står det GixxerTina har inga inlägg ännu. Du kan bli först! Ska det inte vara inlägg där eller inga sidor?
tack för den detaljerade beskrivningen.
Kanske kan göra det inställbart. Att ändra bakgrundsfärg alltså, men isåfall kanske förbestämda färger så ingen ändrar till kolsvart. Då blir det inte så vackert.Skulle man inte kunna ha nån annan bakgrundsfärg än vit, tex i profilen?
Ser lite sterilt ut, bara en tanke...
Det är fixat =)Kollar jag min onlinestatus i forumet (dvs i mina inlägg) så står jag som offline men kollar jag i profilen så står det att jag är online.
Har osynlighetsläge på.
Ska det vara så? Va? Va?
Det är för stor sökning i databasen och orsakar sajten att sölas ner för mycket. För tung funktion helt enkelt.Jag har en sak som jag har funderat på ett bra tag, men har inte riktigt vågt nämna det
När man håller muspekaren över en rubrik så får man ju se en liten bit av första inlägget i tråden. Om man skulle ha en funktion som gör att man håller musen över knappen "gå till sista inlägget" och får då se en snutt av det senaste inlägget.
Då slapp man gå in på trådar som man redan har läst osv osv.
Det är ungefär som med eller utan AC3 komfort.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|