Jag kan inte posta nya trådar i Överflödiga Diskussioner, vilket iofs kan vara som det ska vara. Får bara ett meddelande om att jag inte har rättigheter att göra det.
Sedan hände det något lite udda när jag klickade på "play" i ett inbäddat youtubeklipp... Då öppnades en svarsruta som såg lite trasig ut (på en ny sida) så videon började inte spelas alls.
Sedan verkar det vara lite si och så med att svara på inlägg, går inte att göra det "inline" utan man hamnar på den där avancerade svarapåinläggsidan.
Det var isåfall före inlägget jag gjorde 10:33 va?
Ulvhamne, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Vad är URL:en i webbläsaren när du får det där felet? Posta här.
Ser att jag får samma fel faktiskt. Buggsökning får fortsätta alltså... suck!
Jösses vilken bugg som visade sig på SH:s server. En bugg som fick mig att behöva gräva djupt, men jag hittade iaf till slut felet som tur var. Ledsen för avbrotten som varit
Nu får ni mäta o känna om det rullar på OK eller inte. Det är måndag, och då brukar det vara många online. Så idag eller snarare ikväll blir mätstocken för om ändringarna jag gjort senaste dagarna var av godo eller inte.
Det kanske tar en stund innan allt sätter sig, men jag upplever att det tar längre tid att komma in i en tråd här på sh om man jämför med andra forum.
Det är absolut acceptabelt, men det är allt några extra sekunder som man får vänta.
Men startsidan går nu som blixten!
Tidstämplarna är en timme frammåt när man inte är inloggad?
Förtydligar mig, alla inlägg är skrivna en timme senare när man är utloggad än när man är inloggad, dvs inläggen är skrivna i framtiden när man är utloggad.
Förtydligar mig, alla inlägg är skrivna en timme senare när man är utloggad än när man är inloggad, dvs inläggen är skrivna i framtiden när man är utloggad.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|