Shaaa Tjavo!

Tjavo

Ride Hard Die Free.
Gick med
6 Jan 2010
Hoj
K6
Tjenare!
Egentligen gör jag bara detta inlägg för att se ifall min avatar fungera men passa på att dra med några rader.

Hoj intresset har alltid varit stort då jag började köra cross som 5åring och tävlade en hel del i mina unga år. La dock den karriären på hyllan som 16 åring efter en olycka och efter ett långt uppehåll så kom jag inte redigt igen, Det va ju inte alls lika kul längre helt enkelt. Sen lockar sprit och brudar när man är 16år så crossen kom i andra hand..

Jag va medlem här för några år sen då jag va 18år och hade köpt min första hoj, R6 -01.
Den hade jag ungefär 1 säsong, vurpade 3:e rundan på min andra säsong. Inte så farligt men en felaktig fart bedömning och grus som låg kvar efter snön är ingen bra kombination. Som tur va gick det inte så fort.
Va hoj lös resten av den säsongen.

Säsongen efter var jag 20år och lånade min farbrors Splitt nya Ninja 1000cc några gånger under sommaren.
En kväll i Aug körde jag inne i samhället och klipper en katt, en feeet katt. vurpade igen.. Kände att nu blir det aldrig mer motorcykel..

Så förra året gick jag runt utan hoj, då började en massa polare köra hoj och att se dom glida runt medans man själv bara satt på en bänk och käkade glass gjorde ont i mitt hjärta..

Så jag bestämde att jag skulle köpa en hoj under vinter halvåret då priserna va bättre.
Och nu en månad tillbaka så var jag och hämtade en Gsxr 1000 -06 nera i skåne.
Så hoppas på att jag kan få smeka kurvorna under några fina varma sommar kvällar, utan katter och grus..

Det blev en del rader ändå hehe.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...