L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
En intervju med en motorcyklist.
Han verkar åtminstone ha haft viss framgång i några klasser genom åren.En britt jag inte är så imponerad av... Gillar många andra, men inte den här "skrävlaren" som tyckte han var klart värd en plats i MotoGP :
How to pull wheelies and influence people.Minns att han var med som testförare i några nummer av någon av de brittiska sporthojstidningarna, Superbike Magazine, Performance Bikes eller Fast Bikes, minns inte vilken. Det han var känd för var att han var en av BSB:s bästa bromsare och de visade upp hans telemetri från körningarna. Det var ett spikrakt streck på 1,2 G från 250 ner till 50 km/h, om och om igen, vilket är riktigt imponerande
Jag tror detHow to pull wheelies and influence people.
Var det inte han som knäckte en Ducati?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Synd, jag gillar honom inte så värst.Från imorgon kommer han vara en av presentatörerna i Late Brake Show. Första testet är Ariel Atom och Ace.
View attachment 469275
Jag känner honom inte ens.Synd, jag gillar honom inte så värst.
Jag köpte en massa videorullar på VHS och DVD från england med Fasbikes rullarna, jag tittade nästan sönder dem...Fastbikes-rullen, den som börjar när de åker från Franska Motogp ligger mig varmt om hjärtat, kollade pp den minst 500ggr som 18-åring. R1:an var ju med!!!!!!!
Från imorgon kommer han vara en av presentatörerna i Late Brake Show. Första testet är Ariel Atom och Ace.
View attachment 469275
Det är tillbehör om man vill. Finns med vanlig Öhlinsgaffel också.Alltså, den där Ariel Ace-hojen? Den kostar väl en mindre förmögenhet och är gjord av specialtillverkade komponenter av exotiska material och med avancerad bearbetning. Med allt det i åtanke kan man tycka att de kunde monterat en moderna front end än en girder-gaffel, även om det nu är en av extruderad aluminium och en Öhlins TTX-dämpare...
Jo, jag menade mest att om man ska göra en alternativ front end, varför då använda sig av en konstruktion från tidigt 1900-tal som är _sämre_ än en vanlig framgaffel? Speciellt om det är något man ska betala dyra extrapengar för. Hade det däremot tex varit en Hossack-gaffel hade jag haft större acceptans för det.Det är tillbehör om man vill. Finns med vanlig Öhlinsgaffel också.
Menar du möjligtvis en film där dom ombeds att köra försiktigt inne på båten till Dover som resulterar i att dom börnar hela båtens längd. En ducce och en R1 som kördes ganska hårt ner till Calais för att hinna med båten, med mycket bakhjulsåka, uff.Fastbikes-rullen, den som börjar när de åker från Franska Motogp ligger mig varmt om hjärtat, kollade pp den minst 500ggr som 18-åring. R1:an var ju med!!!!!!!
Han körde soppaknas på en ducce och knäckte en Honda Firestorm.How to pull wheelies and influence people.
Var det inte han som knäckte en Ducati?
Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA