Sharkspeed oseriösa?

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Har skrivit det förut och här kommer det igen:
Jacka, byxor, stövlar och skyddsjacka köptes för några år sedan. Allt gick sönder inom loppet av ett halvår. Ovurpat. Fick ersättningsstövlar av annan modell. Dom gick också raskt sönder...

Som jämförelse köpte jag min första mc-jacka & byxa på biltema för 3 år sedan, och de har ännu inte gått sönder trots flitigt användande. Stövlarna har dock börjat spricka, men 3 år är ok livslängd för budgetalternativ.

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Har köpt komplett utrustning där ifrån och även klot testat det två gånger. Har aldrig varit problem för mig.
Såklart får man ju vad man betalar för. Drog sönder blixtlåsen på stövlarna, Ringde och berättade läget och det var inga problem. Dem skickade ut en retur sedel och stod sedan för både retur och frakt tillbaka till mig förstås.

Antagligen var väl kanske inte dina varor i lager då dem alltid brukar vara giftigt snabba enligt mig. Högst två arbetsdagar förutom på mitt ställ som var restat:)

Last edited:

PaleRider

Sweet Norrland
Gick med
29 Aug 2006
Hoj
KTM 990 SD-R -08
Har för länge sedan registrerat mig och köpt handskar därifrån. De skickade först "fel" handske varpå jag ringde och frågade. Fick svar tredje dagen jag försökte ringa. Då insåg dem att den jag beställt helt plötsligt var slut och undrade om jag ville behålla den jag hade. Riktigt riktigt fult!!!

jag kan för allt i min värld inte heller bli av med deras jävla skitreklam som kommer 7 dagar i veckan med samma erbjudanden varje gång. Har mailat, ändrat min epost osv osv.

(ja, det hamnar i skräpposten men det skall väl för fasen gå att avregistrera sig...)

Oseriöst var namnet!

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Intressant att folk förväntar sig bästa service, högsta kvalité och lägsta pris. Jag får inte ihop kalkylen...
Kvalitet kostar. Live with it.:fakta:4skrika:gråta

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Intressant att folk förväntar sig bästa service, högsta kvalité och lägsta pris. Jag får inte ihop kalkylen...
Kvalitet kostar. Live with it.:fakta:4skrika:gråta

Just här har jag mer sett att någon tar emot pengar utan att leverera inom utsatt tid.
Att kvaliteten är sådär verkar de flesta accepterat väl? Mer btw-info.

Fast jag har väl inget tolkningsföreträde iofs.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin