She's back again.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
Ah tja! Jag är en helt sjukt seriös och entusiastisk mc-tjej i mina bästa år som gillar MOTORCYCKLAR, och inte killarna som kör motorcycklarna.

Eftersom att jag fick en pekpinne efter mitt tidigare inlägg så kändes det mer eller mindre nödvändigt att skriva ett nytt inlägg.

Au revoir! :yoparty

Socrates

Guest
Nitrogen skrev:
Ah tja! Jag är en helt sjukt seriös och entusiastisk mc-tjej i mina bästa år som gillar MOTORCYCKLAR, och inte killarna som kör motorcycklarna.

Eftersom att jag fick en pekpinne efter mitt tidigare inlägg så kändes det mer eller mindre nödvändigt att skriva ett nytt inlägg.

Au revoir! :yoparty

Välkommen...igen :)

RedEye

Medlem
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
CRF 450HM -03, F4i -02, 6RR -03
Det bästa är väl om du är intresserad av bägge 2. men även kan uppskatta en döhet tjej med :rolleyes:

Välkommen :tummenupp

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Hoj
Ja
DonDiego skrev:
Såå...blev det ngt hojåka för dig idag då? :)

Ja, tänk för att det blev det. :) En oerhört snäll och rar kille erbjöds sig att skjutsa mig. Jag tackar så hjärtligt för det. Man har ju hunnit lägga av sig lite. men nu är jag igång igen, och ska förhoppningsvis lyckas få tag på något eget att köra snart.

DonDiego

Muttern
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
Trajja Daytona
Nitrogen skrev:
Ja, tänk för att det blev det. :) En oerhört snäll och rar kille erbjöds sig att skjutsa mig. Jag tackar så hjärtligt för det. Man har ju hunnit lägga av sig lite. men nu är jag igång igen, och ska förhoppningsvis lyckas få tag på något eget att köra snart.

Bra där...glad för din skull å önskar lycka till med att hitta en egen hoj snart :pannkyss

sladden99

Har man inte vurpat, så fegar man...
Gick med
24 May 2003
Hoj
R1/KTM
Nitrogen skrev:

Härligt.. Va fick du åka för hoj då?? Kanske någon här på SH som vi känner till?? :)
Va letar du efter för hoj då??
Så när får man träffa dig å se om du existerar på riktigt då?? :7peta

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
heheheh kaxig tonårstjej det här.

välkommen ska du vara till vårt tokiga gäng. :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...