blackis1
Fri fart under ansvar åt folket!
Welcome to the jungle!
Stå på dig om det behövs
Stå på dig om det behövs
Nitrogen skrev:Ah tja! Jag är en helt sjukt seriös och entusiastisk mc-tjej i mina bästa år som gillar MOTORCYCKLAR, och inte killarna som kör motorcycklarna.
Eftersom att jag fick en pekpinne efter mitt tidigare inlägg så kändes det mer eller mindre nödvändigt att skriva ett nytt inlägg.
Au revoir!
jasså då duger killarna helt plötsligt. förövrigt tycker jag att killar förtjänar högre lön eftersom dom är fysiskt starkare och psykiskt mer trackaserade av kvinnosakskvinnor som inte anser att hårt arbete ska premieras.Nitrogen skrev:Ja, tänk för att det blev det. En oerhört snäll och rar kille erbjöds sig att skjutsa mig. Jag tackar så hjärtligt för det. Man har ju hunnit lägga av sig lite. men nu är jag igång igen, och ska förhoppningsvis lyckas få tag på något eget att köra snart.
Nitrogen skrev:Ja, tänk för att det blev det. En oerhört snäll och rar kille erbjöds sig att skjutsa mig. Jag tackar så hjärtligt för det. Man har ju hunnit lägga av sig lite. men nu är jag igång igen, och ska förhoppningsvis lyckas få tag på något eget att köra snart.
dsoders2 skrev:typiskt STHLM där tycker tjejerna inte om killar men det gör killarna!!!! HAHAHAHA
nej förlåt
välkommen till sh hope you enjoy your time with us and öhh.......
esch kom inte på nått mer ett varmt välkomnande hörö från götet
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |