SHK Sviestad 18/5

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sorry.. Jag spenderade kvällen med att desperat försöka få reda på min käresta som var spårlöst försvunnen hos kund (mäklerska).. Had etänkt sätta mig vid burken igår, men jagade adresser och pratade pålisen istället :näsblod .

Glömde av det.. tar det sen.. lovar***

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Sorry.. Jag spenderade kvällen med att desperat försöka få reda på min käresta som var spårlöst försvunnen hos kund (mäklerska).. Had etänkt sätta mig vid burken igår, men jagade adresser och pratade pålisen istället :näsblod .

Glömde av det.. tar det sen.. lovar***

Shit!!! Hoppas det löste sig...så viktigt var inte bilderna, bara lite kul att kanske se polarna:)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Shit!!! Hoppas det löste sig...så viktigt var inte bilderna, bara lite kul att kanske se polarna:)

Det var ingen fara alls.. Världskrig mot henne på kvällen sen bara för att hon åker iväg utan att tala om för någon vart :mad: ! Livrädd jue :gråta ..

Jag fick nog panik först när jag insåg att polisen verkligen tog det på allvar och började ringa runt och ha sig dem med, det var dem som fick tag i henne först sen. Hon blev nog lite förvånad när polisen ringer och frågar om allt är ok. Hehe.. Men fan, hon hade nog 67 missade samtal eller nåt.

IQ

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2004
Hoj
F800
Tackar alla instruktören för en lärorik kurs.
Jag fick i alla fall lära mig hur man repar en KTM :rolleyes: . Fast det var lärorikt ändå. Lärde mig framförallt hur halt det blir när temperaturen inte riktigt är med. Körde ju vidare ändå efter att har meckat lite.
Det blir nog fler kurser senare i sommar bara jag hinner få på nya crachpuckar först. Vore kul att se lite bilder på oss frusna som körde i alla fall.

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Hallå!

Jag är ex-Västeråsaren om du kommer ihåg som också agerade rundningsmärke! jag får hålla med om en otroligt lärorik dag, särskilt för en nyfrälst! Hade inte ens moppe som liten och nu är det mest sporthoj som tar all min fritid! Men en kåplös Z750 från och till Stockholm i det vädret, inte kul! Fast med nyvunnet förtroende för hojen motstyrde jag med en hand hela vägen hem,,, och gömde den andra i knävecket för värme. Aldrig kännt mig så trygg med att hålla linjen i trafiken på en feldoserad och trafikerad essingeled!

Trixxter,, vart kör du steg 2 och när?

Har värvat min bror också!

LOL! Ja, jag var ganska nöjd över att jag tog släp när jag skulle hem! :) Kul att du fått med dig brorsan. Vi behöver alla lära oss!

Vet inte riktigt när steg 2 blir av för mig. Hade funderingar på den 8:e på Gelleråsen men det kommer nog inte fungera för mig. Håller dessutom på för fullt med att banka in kunskaperna från steg 1! :) Det känns verkligen bättre för varje åk!

BTW... Hund, hade du några bilder?!? Vi döööör av längtan!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Yeah, right!!!
Pratades vid igår, dom är på gång sa du, ville bara väcka tråden lite:D

Damn U

Måste knega och dra in dollars så fröken får dyra köksluckor och inte blir ledsen när jag kommer hem och har kraschat den nyköpta hojen.. :va

Skämt åsido.. Kan maila dig bilderna så får du editera dem själv.. Går inte att ladda upp dem höupplösta och jag hinner fan inte nu..

Sixx

...
Gick med
10 May 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4
Damn U

Måste knega och dra in dollars så fröken får dyra köksluckor och inte blir ledsen när jag kommer hem och har kraschat den nyköpta hojen.. :va

Skämt åsido.. Kan maila dig bilderna så får du editera dem själv.. Går inte att ladda upp dem höupplösta och jag hinner fan inte nu..

Lägg till johan.jansonÄTautoforum.se också om du skulle känna för det :)
Svart SD med fälgstripes! :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Lägg till johan.jansonÄTautoforum.se också om du skulle känna för det :)
Svart SD med fälgstripes! :tummenupp

mailat råbilderna till Perra72 nu. Han får ´styra ned dem till ett sporthojsvänligt format :tummenupp !

Så nu vet ni vem ni ska bråka på om dem! Hehe..

Den skriker högst får ofta ont i halsen! :gnissla

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
För allas lugn så har jag skickat totalt 4 mail till herr Per.. Dock meddelade min kära mailoperatör att 3 av dem inte kommit fram, än.

De är mao på G!

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Dom få bilder jag har just nu, mer kommer väl...:)

Bifogat

• DSC00186.JPG
    DSC00186.JPG
    61.7 KB · Visningar: 66
  • DSC00187.JPG
    DSC00187.JPG
    58.4 KB · Visningar: 50
  • DSC00188.JPG
    DSC00188.JPG
    58 KB · Visningar: 54

Prylis

Sporthoj suger!