SHS Herrmiddag !

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
DU är fanimig mannen hela dan!
Vilken toppning av formen!
Nästan lite doping? Eller vad säger domaren?
Ska bli kul å ses.
Snart ska vi ha "det du vet" hemma hos mig oxå... ;)

Hemligheten bakom min framgång är att våga vara den där idioten :D

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jodå, i Peking kan jag visst vara. Obligatorisk konferens på jobbet:huvet

Annars hade jag varit med vid det "stora tabberaset i Bromma":gnissla :D

Ja i profil med sjal på skallen så påminner du lite om Komondoran !:D

Dr.Bike

Guest
:rofl:rofl

stämmer hälfte kan man skratta sig lycklig och känna att man kommit j*vligt långt :D

Det värsta ÄR att det stämmer! (flera oberoende källor har sett detta från gång till annan)
Det stod t.o.m en "obligatorisk" toarulle där på en liten hylla!
Värsta runkbåset a´la Reperbahn asså... (har jag hört!)

Saken var den, att det luktade drängstuga i hela affär´n... och man gick INTE in dit i onödan. Men vi (några unga stackare som bodde därute + vissa vpl) handlade vissa varor där såsom dagstidningen.
Haha man ville inte ens ha växelpengar av den grisen!

INGET som han ens i teorin hade NUDDAT vid med sina fingrar fick beträda mina läppar. (i princip var ju hela affären ollad. Släng dig i väggen skägget!! :D)
Färskvaror alltså uteslutet.
Endast hermetiskt tillslutna, vakuumförpackade och heslt strålbehandlade varor kunde man till NÖDS köpa där ute...

Så var det.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Det värsta ÄR att det stämmer! (flera oberoende källor har sett detta från gång till annan)
Det stod t.o.m en "obligatorisk" toarulle där på en liten hylla!
Värsta runkbåset a´la Reperbahn asså... (har jag hört!)

Saken var den, att det luktade drängstuga i hela affär´n... och man gick INTE in dit i onödan. Men vi (några unga stackare som bodde därute + vissa vpl) handlade vissa varor där såsom dagstidningen.
Haha man ville inte ens ha växelpengar av den grisen!

INGET som han ens i teorin hade NUDDAT vid med sina fingrar fick beträda mina läppar. (i princip var ju hela affären ollad. Släng dig i väggen skägget!! :D)
Färskvaror alltså uteslutet.
Endast hermetiskt tillslutna, vakuumförpackade och heslt strålbehandlade varor kunde man till NÖDS köpa där ute...

Så var det.

iiiiiiiihhh!!! :gnissla

min chef har jobbat på reperbahn :fakta :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
(kommer osökt at tänka på snusklelle ute på rindö... haha, skrattar nu så jag får tårar i ögonen... maken till självförnedring... ja ni som inte vet vad lelles livs var har svårt att begripa detta... haha, men där bakom ett skynke i sin lilla snuskiga affär satt denne lille korte fete man med flaskbottenbrillor och runkade till tyska hårdporrfilmer. SAMTIDIGT som han käkade negerbollar i långa banor! :rofl så för att klara två saker samtidigt, la han upp sju negerbollar på vänster arm och liksom hasade/rullade i sig dem samtidigt som han skötte "hydrauliken" och fjärren med höger! och självförnedringens tårar rullade utför kinderna :D)
Detta ÄR dessutom sant! :fakta

:rofl :rofl :rofl
Hajja hur många såna här storys vi kan dra över ett par pannor brännvin en kväll :yoparty

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Uppladdningen inför en negerbollsmasaker har börjat... Kaffe i mängder så magen får en fin konsistens, fasta hela dagen och ett frenetiskt knappande för att glömma hungern. Jag kommer att visa er hur man med stil får ner deg i mängder :fakta

JAG GILLAR NEGERBOLLARRRR!!!111!!!:kulspruta

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Uppladdningen inför en negerbollsmasaker har börjat... Kaffe i mängder så magen får en fin konsistens, fasta hela dagen och ett frenetiskt knappande för att glömma hungern. Jag kommer att visa er hur man med stil får ner deg i mängder :fakta

JAG GILLAR NEGERBOLLARRRR!!!111!!!:kulspruta

:yoparty :yoparty Så ska det se ut pöjk, käka upp min ranson också:)

Dr.Bike

Guest
Jala Puckens morsa som gör FÖR goda negerbollar! ;)
Jag fick tvinga i mig 17 (sjutton), då de andra av olika rutiga och randiga skäl satt och fjösade i sig fjuttiga 12-15 st!

Men ja har tjöpit nytt skinnställ ida å kan ju bi fö tjokk å så... *pip pip* hördes det.
Värre än fruntimmers/salladsmaffian på jobbet ju! Där det skryts om hur LITE man ätit. " nej jag åt bara ett smörgåsrån UTAN smör och drack ett glas Perrier..." Bah!

Mille Grazie Los Cabballero don Puckelione för mäktig storfika! :tummenupp

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...