SHS Herrmiddag !

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tycker att vi SHS are ( Skalliga Herrars Sällskap) ska boka upp någon trevlig resturang i samband med nästa SH-pub.

Pm till mig om ni vill haka på.

Skägget och andra välkammade herrar kan få låna "kala skallen" från Buttricks
mot en symbolisk summa.:D

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Vi får väl se vad det blir för datum först..
Så man vet om man kan innan man anmäler sig. :rolleyes:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
förra gången var det plastbrallor, ska vi köra sådan flick-skol-kjol denna gången?

:brynad

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Vi får väl se vad det blir för datum först..

Yepp, i övrigt tror jag inte att jag behöver dispens för att kvala in i sällskapet.
Ont om hår på skallen är det gott om:)

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
förra gången var det plastbrallor, ska vi köra sådan flick-skol-kjol denna gången?

Som om du hade plastbrallor :va Men å andra sidan, sätt på dig en sån där fin kjol du.. Du gör dig ju redan så bra på kort, så det kan väl inte bli sämre :näsblod :pannkyss

Vadå, har ni ett liv utanför :confused: Trodde det var hojköra på sommarn och sh-pubar på vintern som gällde :D Spela upptagen liksom :dummer

Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT

Vadå, har ni ett liv utanför :confused: Trodde det var hojköra på sommarn och sh-pubar på vintern som gällde :D Spela upptagen liksom :dummer

Hey, lillsnärtan! Passa dig så jag inte utövar konstgjord andning nästa gång, angående dina andningsproblem! :brynad

Ja, ska du svanka lika fint även då så lär du garanterat få napp!! :D

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Kan jag få ha svart gummi-kilt? :D :tuttar

En herrmiddag bör ju minst ha ett gäng i synnerhet lättklädda damer som sköter servering och sitter i knät å så va? :tuttar
Emelie? :D

Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Hey, lillsnärtan! Passa dig så jag inte utövar konstgjord andning nästa gång, angående dina andningsproblem! :brynad

:eek: :skrämd Ok, you got me.. Jag ska vara tyst i fortsättningen.. :näsblod :crash

En herrmiddag bör ju minst ha ett gäng i synnerhet lättklädda damer som sköter servering och sitter i knät å så va? :tuttar
Emelie? :D

Jag kan nog inte servera med kryckan :hihi Däremot bli serverad :fakta :tummenupp

Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jag kan nog inte servera med kryckan :hihi Däremot bli serverad :fakta :tummenupp

Vänta nu... :va

:tummenupp Tycker vi tjejer kan ha en middag och låta grabbarna servera då :)
Eller vad säger de £m£li£ ;) :D

SHS Herrmiddagstråd har faan blivit hi-jackad av motsatt kön som planerar tjejmiddagar... :mad: ...å vem vet...herre min skapare, kanske tupperware-partyn :hihi :hihi

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.

SHS Herrmiddagstråd har faan blivit hi-jackad av motsatt kön som planerar tjejmiddagar... :mad: ...å vem vet...herre min skapare, kanske tupperware-partyn :hihi :hihi

:angel :rolleyes: Nu förstår jag inte alls vad du menar ;)
De enda jag föreslog var en middag ju...
:7peta Nå tupperware-party läre de inte bli men öl/cider/vin och mat party :lol

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
SHT var annars en vanlig formulering i polisrapporter från den tid bögeriet var förbjudet. Det betecknade ett gayställe och var förkortning för Sämre Herrars Tillhåll :rofl

/J

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
SHT var annars en vanlig formulering i polisrapporter från den tid bögeriet var förbjudet. Det betecknade ett gayställe och var förkortning för Sämre Herrars Tillhåll :rofl

/J

Vi har bara morderniserat den klubben lite...:D

Tjejer SÄFTEN !

Här pratar vi HERRmiddag !:arsele

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vi har bara morderniserat den klubben lite...:D

Tjejer SÄFTEN !

Här pratar vi HERRmiddag !:arsele

Precis, ett herrsällskap helt utan krav på någon läggning alls. Men med det dekadenta namnet Sämre Herrars Sällskap skulle jag lätt kunna tänka mig att gå med i :hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Precis, ett herrsällskap helt utan krav på någon läggning alls. Men med det dekadenta namnet Sämre Herrars Sällskap skulle jag lätt kunna tänka mig att gå med i :hihi

Går nog att ordna.

Jag kan också vara jättedålig...

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson