Sidbrytningar i Gästbok!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vissa har sjukligt många inlägg i sin "gästbok". Ska man skriva där får man totalmusfinger genom att man måste skrolla i 22 år.

Kan man inte lägga in en sidbrytning i gästboken, med kanske 20-25 inlägg per sida?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag ska fixa sidbrytningar.

Så länge har jag fixat nurseys önskemål.

samt uppdaterat designen helt och hållet :D

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jäklar, det blev inte speciellt vackert Swedie. :brynad

Speciellt inte när bakgrundsbilden inte täcker hela hela sidan, utan blir "sida vid sida". Annars är layouten schysst.

Edit: Sen var; Gå till profilsida samt direktlänk till garage vid användarnamnet en bra grej som fanns "innan".

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
hållundan skrev:
2598576 Jäklar, det blev inte speciellt vackert Swedie. :brynad

Speciellt inte när bakgrundsbilden inte täcker hela hela sidan, utan blir "sida vid sida". Annars är layouten schysst.

Edit: Sen var; Gå till profilsida samt direktlänk till garage vid användarnamnet en bra grej som fanns "innan".
vad mer än bakgrundsbilden (fixat) var inte direkt vackert? du har två påståenden i inlägget. "annars är layouten schyst". vad är?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
2598586 vad mer än bakgrundsbilden (fixat) var inte direkt vackert? du har två påståenden i inlägget. "annars är layouten schyst". vad är?
Layouten, menar jag (som oinbiten webkille) att själva placeringen av "skrivfönstret" och radbrytningar är okej. Det jag störde mig lite på var just bilden, men visst, den tillhör ju layouten också, så sett.

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
2598586 vad mer än bakgrundsbilden (fixat) var inte direkt vackert? du har två påståenden i inlägget. "annars är layouten schyst". vad är?
Bra framsteg! :tummenupp

Men... "Besök profilsida" försvann. Och sen tror jag inte pennan blinkar när nån skrivit i gästboken. Lätt hänt att missa inlägg där när det inte är nåt som upplyser om att det är nya inlägg.

Snodde tråden lite :)

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
2599535 gör inlägg i min gästbok så märker vi om det funkar.
Har gjort det nu.

Edit: Gjorde ett testinlägg i min egen gästbok också och det blinkade.

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vidare skulle ju en länk till profilen finnas i gästboken. Säg att jag kollar på "hojhoras" (påhittat) gästbok, och ska ragga på henne. Då kan det ju vara bra att kunna klicka nånstans på gästboksidan så jag kommer till "hojhoras" (fortfarande påhittat) profil. Eller hur? Att kunna komma direkt till en gästbokinläggsskrivares profil från en gästbok där han/hon skrivit är ointressant. Då räcker det bra att klicka på nicket för att komma till dennes gästbok för att där kunna hitta en länk till densammes profil.

Tycker jag.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kanonframsteg :)
:tummenupp

Vet inte hur pass mycket positiv feedback ni får men det är säkert inte tillräckligt. Jag tycker att ni har en kanonsida som ni sköter mycket snyggt..allihopa :krama

Vill gärna köpa reklamplats på sh för mitt företag i framtiden..:) behandling av bla gamla hojklotskador (muskel o ledskador) med laser. Hör av mig när jag börjar på allvar..om det kan vara ngt (?)

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nursey skrev:
2600247 Vill gärna köpa reklamplats på sh för mitt företag i framtiden..:) behandling av bla gamla hojklotskador (muskel o ledskador) med laser. Hör av mig när jag börjar på allvar..om det kan vara ngt (?)
Du kan nog hitta en och annan kund här... har en axel som kan behöva en del laser... :gnissla

Edit: Visserligen skelettskada men ändå :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO