Signa på mot NSA och övervakningen på nätet

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
fortfarande kvar i sverige.. tror jag. eller om det är ett rumänskt arbetsläger?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
fortfarande kvar i sverige.. tror jag. eller om det är ett rumänskt arbetsläger?

Tror ni inte dom känner igen ett missnöjt protestmongo som fyller signaturlistan med ord och signar antilistor.

Visst man hookas ju upp o en snabb kontroll(precis som den definiivt häller sig undan alla mongoprotester - då är det riktigt skumt) , jobb,köpte blöjor på Ica 07:35,tanka bilen och åkte till jobbet.

Typiskt protestmongo , läggs in på snoozelistan.

Sedan om några år , arbetslös,börjar hänga moske osv - ett snäpp upp listan.

Ytterliggare några år , skägget är långt

In på "hänga med pizzadeliverytrucken utanför för att punktmarkera

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
En liiiten läcka återstår :rofl Undrar om eliten är rädd i USA

http://askmarion.wordpress.com/2014...-govt-employees-including-law-enforcement-pl/

At a classified briefing for members of Congress which took place on Wednesday, members found out that Snowden took with him:

• a complete roster of absolutely every employee and official of the entire US Government.
  • The names, home addresses, unlisted personal home telephone and personal cellular phone numbers, dates of birth and social security numbers of every person involved in any way, with any department of the US Government.
  • The files include elected officials, Cabinet appointees, Judges, and **ALL** law enforcement agency employees including sworn officers.
  • Similar files with the personal information of EVERY government contractor and all employees of that contractor!
  • Similar files with all the personal information of EVERY Bank Corporation, their operating officers and their Boards of Directors, including all current and former members of the Federal Reserve
  • Similar files with all the personal information about anyone holding any type of license from the Government such as Doctors, Lawyers, Stock Brokers, Commodities Traders . . . . and many more.
  • Similar files with all the personal information of EVERY non-bank Corporation in the U.S., including their operating officers and Boards of Directors.

Snowden has made it clear that if he is arrested, if he vanishes, or if he “dies” from any cause whatsoever, ALL of the information in his possession will be published publicly.

Making the situation all the more dire for the government is that Snowden has made clear he will release some of the information under certain “other” circumstances. For instance, if Martial Law is declared in the US or if any elections are canceled for any reason, all the government employee info goes out. If an economic collapse takes place, all the Banker/Stock Broker/Commodities Trader information goes out. If Corporations start hyper-inflating prices, all the information about them, their officers and Board of Directors will go out.
Snowden literally has the most powerful people in the United States in an inescapable stranglehold. If any of the things articulated above take place, everyone throughout the country will know exactly who to blame and exactly where they live. One can only speculate that under the right conditions, it might not be long until those responsible for the problems of our country, faced consequences for their actions; consequences delivered one at a time, in the dark of night, when there is no help . . . . and no escape.
Leading members of the House Armed Services Committee emerged from the classified briefing “shocked” at the amount of information he reportedly took with him beyond the NSA surveillance programs.
Rep. Mac Thornberry (R-Texas), chairman of the Armed Service panel’s Intelligence, Emerging Threats and Capabilities Subcommittee and also a member of the House Intelligence Committee, said the briefing on the defense consequences of Snowden’s leaks was “very highly classified,” and therefore details couldn’t be discussed.
Thornberry did say that lawmakers “left the briefing disturbed and angered” after hearing that the leaks by the former Booz Allen Hamilton employee “went well beyond programs associated with the NSA and data collection.”

Undrar om dataregistrering fortfarande är kuligt? :hihi

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Tror ni inte dom känner igen ett missnöjt protestmongo som fyller signaturlistan med ord och signar antilistor.

Visst man hookas ju upp o en snabb kontroll(precis som den definiivt häller sig undan alla mongoprotester - då är det riktigt skumt) , jobb,köpte blöjor på Ica 07:35,tanka bilen och åkte till jobbet.

Typiskt protestmongo , läggs in på snoozelistan.

Sedan om några år , arbetslös,börjar hänga moske osv - ett snäpp upp listan.

Ytterliggare några år , skägget är långt

In på "hänga med pizzadeliverytrucken utanför för att punktmarkera

Kallar herrn mig protestmongo? vad gör det dig till? Övervakningsälskare? :)
Extremt svårtolkad text men du kanske skriver i kod, eller ser insidan av din hjärna ut så? Måste vara mindcontrolpreparaten som administrationens agenter häller i ditt dricksvatten..

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Hyfsad utopi att tro att den som kan, inte kommer försöka skaffa sig fördelar mot konkurrenterna...det handlar bara om att inte bli upptäckt, och blir man det så trollar man fram något nytt sätt, eller låter någon annan köra vidare.

Så...fram med foliehattarna boys!

Oj så fel du har, det kommer inte lämnas bort till någon annan och inget nytt lär komma, men de kommer se över sina rutiner.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Oj så fel du har, det kommer inte lämnas bort till någon annan och inget nytt lär komma, men de kommer se över sina rutiner.

Tror inte du ville förstå vad jag menade ens, oavsett hur överjävligt påkomna de kommer bli med hela armbågen i syltburken, så kommer man lösa, så verksamheten kan fortgå.

Människan generellt gör ju nästan vad som helst för att skaffa sig fördelar, det är ju en sådan naturlag..

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
:såjaponken
Kallar herrn mig protestmongo? vad gör det dig till? Övervakningsälskare? :)
Extremt svårtolkad text men du kanske skriver i kod, eller ser insidan av din hjärna ut så? Måste vara mindcontrolpreparaten som administrationens agenter häller i ditt dricksvatten..

:confused:

Na du vet vissa har ju varit i farten långt innan nutid :hihi

Raka motsatsen mot dagens snowdengrejer - svenska Säpo hoppa på mig för nsa/cia grejer - det var länge sedan nu.2003 (jag fixa en säpochefs avgång:D)

Kändis:) och sann historia - men jag har inget med sånt här och göra sedan dess

Sån här skit orkar jag inte ens ta tag i , små efterblivna fetglasögade mongos vid säpo som jag gjorde narr av
försökte komma undan med att jag var cia snubbe som förklarning för att jag sänkte dom.
Jag var dock en helt vanlig snubbe som kanske hitta Fröken Fnurrehatt(nu gör jag bara buggarna paranoida - och jag är ganska säker på att jag lyckats idag:rofl) - på ett sätt utanför sporthoj.com

Helt löjlig historia, nej jag är inte hjärntvättad men inser vikten av signalspaning

Ja och sedan om jag kallar dig protestmongo:rolleyes: - ja det kanske jag gör men du får ju förstå att jag sett mer än dig:).

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
:såjaponken

:confused:

Na du vet vissa har ju varit i farten långt innan nutid :hihi

Raka motsatsen mot dagens snowdengrejer - svenska Säpo hoppa på mig för nsa/cia grejer - det var länge sedan nu.2003 (jag fixa en säpochefs avgång:D)

Kändis:) och sann historia - men jag har inget med sånt här och göra sedan dess

Sån här skit orkar jag inte ens ta tag i , små efterblivna fetglasögade mongos vid säpo som jag gjorde narr av
försökte komma undan med att jag var cia snubbe som förklarning för att jag sänkte dom.
Jag var dock en helt vanlig snubbe som kanske hitta Fröken Fnurrehatt(nu gör jag bara buggarna paranoida - och jag är ganska säker på att jag lyckats idag:rofl) - på ett sätt utanför sporthoj.com

Helt löjlig historia, nej jag är inte hjärntvättad men inser vikten av signalspaning

Ja och sedan om jag kallar dig protestmongo:rolleyes: - ja det kanske jag gör men du får ju förstå att jag sett mer än dig:).

Ojoj. Ditt nonsens har säkerligen förmågan att göra fler än säpo förvirrade och darriga i knäna..

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO