sigtuna torsdag 18/9

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
Uppslutning på Tierp börjar ju svikta lite nu på höstkanten plus att det nästan hinner bli mörkt innan racingen börjar...

Så istället, vad sägs om en tur till Sigtuna på torsdag??? Avgång från pumpen typ 17 om icke-oväder? Man får passa på att åka så mycket som möjligt nu innan man går i ide... :)

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Om det inte verkar bli så mycket Tierpsracing och vädret är bra så följer nog jag med :tummenupp

Måste ta igen all åkning som jag missade i helgen + Rörken...

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Varför inte furusund istället för Sigtuna...torsdag låter helt ok för mig måste bara få gubben att avbryta sin vita vecka...så han kna ha ett ord med i lagen!§

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
glömma.. uppbokad då.. :fakta

/z

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Jobbar troligen ganska länge på torsdag......typ 18.00-19.00 och befinner mig då i Haninge...
Kanske kan sluta upp senare på väg hem....

//B

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Bra sugen men frågan om jag hinner till 17? Måste även kolla så det inte krockar med nått hemmavid. Jag återkommer i ärendet.

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Intresset verkar inte så stort just nu.. Jag kanske kan släpa med mig en person till (late again) om det blir av, fast tiden passar inte riktigt mig heller. 17 är lite för tidigt.. 18 passar bättre :)

jesper

#72 Rookie 600
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
660+r6
Det var ju bara ett förslag... klart vi kan åka senare om det passar flera! Tänk bara på att det är mörkt runt runt 8-snåret (kommer ihåg att jag tittade ut kvart över 8 igår och då var det nästan svart ute)...

Resmålet spelar inte heller så stor roll, det är väl inte det som är intressant... bara dom serverar fika eller annan förtäring! Är Furusund bättre???

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
ja kan säkert! Men kl17 så slutar jag. tar juh en stund hem och hämta hojjen! lite senare?

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
jesper skrev:
Det var ju bara ett förslag... klart vi kan åka senare om det passar flera! Tänk bara på att det är mörkt runt runt 8-snåret (kommer ihåg att jag tittade ut kvart över 8 igår och då var det nästan svart ute)...

Resmålet spelar inte heller så stor roll, det är väl inte det som är intressant... bara dom serverar fika eller annan förtäring! Är Furusund bättre???

Jag håller med Jesper att ju tidigare vi kommer iväg desto bättre. kan man jämka lite här och åka säg, 17.30? Jag föredrar att åka först, fika sen och slutligen ta en enkel väg hem i mörker. Furusund, är det långt dit?

Bluegreengrey

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
SV650S med SHARK Helsystem (mullrar fint)
1700 slutar jag i Västerås...omöjligt att hinna ens till 18.00, detsamma gäller Taz som slutar 1800 (sällan därifrån då) så vi får nog låta er som har möjlighet att åka medans det är Ljust åka utan oss ;)

Undrar om det blir nåt Tierp alls på Torsdag?

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Kan man ansluta till dom som åker under vägen? ni kör nästan förbi där jag bor. Är sigtuna nån sammlingspunkt på torsdagar? Man kanske kan ansluta där då?

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
beelsebub skrev:
Kan man ansluta till dom som åker under vägen? ni kör nästan förbi där jag bor. Är sigtuna nån sammlingspunkt på torsdagar? Man kanske kan ansluta där då?

Våfflan i Sigtuna är ett populärt utflyktsmål alla dagar. Vi åker inte dit någon speciell dag/tid, utan det blir när folk har lust :)

Jag jobbar och står i på dagen, så jag följer med om det blir tidigast klockan 18.

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tackar kryptoniten. Du har ochså en såndärna mössa, coolt!
Undrar en sak. Pumpen vart ligger den? Man skulle kunna tro att det var på oconners vid nån ölpump. Men det törs man väl inte tro med tanke på den fientliga inställningen till alkohol som en del har.

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
Tackar för det kryptoniten. Du har ochså en såndärna mössa,coolt! Törs man fråga vad å vart ligger den där pumpen?
Det kan ju tolkas fel när jag är så sugen på öl som jag är.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...