Silicon fri tröja!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
exiteme skrev:
Jag ska DEFINITIVT ha en när jag får G-kupa igen!!! :fakta

:D :D :D

Har du nån som helst aning om hur stora bröst man måste ha för att kunna specialbeställa sin BH i G-kupa? Med tanke på att du inte är speciellt mullig heller eller stor nån annanstans heller så är det en rätt bra omöjlighet för dig att ens när du är höggravid för G-kupa UTAN silikon.

Bara så att du vet. ;)

750RR

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
maverick_750rr skrev:
Har du nån som helst aning om hur stora bröst man måste ha för att kunna specialbeställa sin BH i G-kupa? Med tanke på att du inte är speciellt mullig heller eller stor nån annanstans heller så är det en rätt bra omöjlighet för dig att ens när du är höggravid för G-kupa UTAN silikon.

Bara så att du vet. ;)

750RR

Bara så att DU vet: Det är INGEN omöjlighet!!!!! Jag har fött två barn och med båda barnen fick jag 80-G!!! Finns behåar i speciella affärer. Har bildbevis, men de tänker jag INTE lägga upp här på sporthoj :fakta Men du är välkommen hem till oss för att prova bh:n. Tag med två bollar för att fylla ut den.. :D

Last edited:

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
maverick_750rr skrev:

Bara så att du vet. ;)

750RR

Bara så DU vet, det är absolut ingen omöjlighet! Det borde ju jag veta som är gift med henne och ser och rör vid dem var dag.

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Tinatjejen skrev:
hyschj!
Annars börjar det tjata om att de vill ha sånna bildbevis igen :D
och det kan de ju i vanlig ordning bara drömma om:6surkart
näe, sillisar går fetbort:finger

Hehehe... En del fattar inte att rätt som det är så kommer krav på bildbevis! :D

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Jag ska oxå ha en sån tröja... Jag har inte heller silikon men jag når ända fram ändå! :) :tummenupp

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
watson skrev:
Silicon säljer de på bauhaus, tänder du på det så får du gärna kakla om mitt badrum. :D :D

/FrökenW
Jag hade massor av silicon på min gamle Camaro... Int fan tände jag av det int.... :rolleyes:

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
buLLit skrev:
Vem bryr sig om vad som finns i... bara dom är STORA! :crash
Njaeee... stora behöver dom inte vara.. Bara dom sitter på den personen man älskar...
Gör dom det så spelar det ingen roll om dom är stora som handbollar eller ser ut som två tryck i ryggen...

buLLit

Evil......Not!
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
R1 -00
ChaosX skrev:
Njaeee... stora behöver dom inte vara.. Bara dom sitter på den personen man älskar...
Gör dom det så spelar det ingen roll om dom är stora som handbollar eller ser ut som två tryck i ryggen...
Så talar en vis man (vars partner också hänger på Sporthoj)! :whip
Men jag kan faktiskt inte göra annat än att hålla med. :rofl

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
exiteme skrev:
Bara så att DU vet: Det är INGEN omöjlighet!!!!! Jag har fött två barn och med båda barnen fick jag 80-G!!! Finns behåar i speciella affärer. Har bildbevis, men de tänker jag INTE lägga upp här på sporthoj :fakta Men du är välkommen hem till oss för att prova bh:n. Tag med två bollar för att fylla ut den.. :D

Jag kan oxå köpa kalsonger i storlek tripelmegasize XXXL och visa dig dem, ta med en snabel för att fylla ut dem...................

750RR :D

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Jag kan oxå köpa kalsonger i storlek tripelmegasize XXXL och visa dig dem, ta med en snabel för att fylla ut dem...................

750RR :D

Den var dålig.... Men klart att du måste komma med kassa inlägg istället för att erkänna att du hade MEGAJÄTTEFEL!!!!! :fakta

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
exiteme skrev:
Den var dålig.... Men klart att du måste komma med kassa inlägg istället för att erkänna att du hade MEGAJÄTTEFEL!!!!! :fakta

Nu ska du inte va sån.. känn dej hedrad....

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
exiteme skrev:

Va? Att jag hade fel?

Jag kanske har fel i tron om att G-kupa är 3ggr större än Pamels pumpade pattar, men inte att du hade sånna.
Det brukar vara lite symetriskt oxå, röven bör inte vara storlek S medans pattarna är trippel K :fakta

Har ni var sin dator i storarummet eller sitter ni på ert jobb och spammar på sporthoj? :tummenupp Fräckt....

750RR

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
maverick_750rr skrev:
Va? Att jag hade fel?

Jag kanske har fel i tron om att G-kupa är 3ggr större än Pamels pumpade pattar, men inte att du hade sånna.
Det brukar vara lite symetriskt oxå, röven bör inte vara storlek S medans pattarna är trippel K :fakta

Har ni var sin dator i storarummet eller sitter ni på ert jobb och spammar på sporthoj? :tummenupp Fräckt....

750RR
Jag spammar från jobbet! hehehe.... Guldjobb ju!

Symmetriskt? Hur många har du haft? Jag har haft brudar med stor röv och små bröst och tvärtom...

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Va? Att jag hade fel?

750RR

Peter sitter på jobb, medan jag sitter hemma och är fullständigt UTTRÅKAD!!! Jag har inget liv.Därför sitter jag o spammar med alla andra som tydligen inte heller har något socialt liv... :D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...