Siljonte rapporten från LMS.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
TACK till ALLA ni som hjälpt mig både i depån och utanför. Vill speciellt tacka Macho.W och Tom som är riktiga depåhjältar, stort tack också till "Porr Anders" (Webspy) killen som alltid ställer upp. Swedie du höll dig på hjulen och körde riktigt bra, tack för tältplatsen. Tack till min underbara tjej Anna som står ut med Motorcyklar Motorcyklar Motorcyklar Motorcyklar Motorcyklar Motorcyklar Motorcyklar.

Vill också tacka alla snälla och trevliga RR människor som strosade runt i depån och morsade på en och gav mig en klapp på axeln, sånt behövs :tummenupp

Snabb resumé av racet:

Hade poll, var diareé nervös inför starten vilket ledde till att jag tappade två placeringar, Jonno 69 och Marcus 79 var äckligt elaka :hihi och tog starten. Låg bakom Jonno i ett par varv och försökte passera, kom förbi i bergskurvan men tappade sen placeringen igen. Var hela tiden nära å köra in i framförvarande hoj, fick till riktigt bra hastighet in och i kurvurna. Kom sen förbi nr #69 och satte jakt efter Marcus #79 (hade i tankarna hela tiden att jag inte ville bli nån biaggi, typ eviga 3:an :rolleyes: , eller tvåan :tungan :D
) hur som helst så kom jag tillsist förbi Marcus och lödde på gärnet! 3/4 av racet hade väl gott när jag i torparn ser att Marcus kraschat, blir lite lugnare men samtidigt så vet jag att jonno den rakarn är snabb som tusen och ligger säkert och mosar mig i rökan...

Varven minskar på tavlan och varvningarna börjar gå till överdrift, kändes som om att jag varvade 10-15 hojar, i vänstern upp till torparn så drog jag om tre eller fyra hojar på yttern, samtidigt, körde som en idiot, väntade bara på en krasch.
Besökte även sanden efter torparn ut till längrakan, var helt övertygad om att jag skulle bli omkörd, men jag var fortfarande först...

Ett varv kvar och jag hamnar bakom en kollega som aldrig får se blå flagg förns vi passerat posteringarna, paniken kryper på och tillslut går jag om, ut ur sviestadböjen mot mållinjen så ser jag knappt målflaggen, tror inte att det e sant!! :yoparty

Försökte sen att göra en liten "segerwheelie" ner gör långrakan, men jag hade diareé i brallan och mjölk i armarna så det gick inge vidare. Väl inne i mål så visade det sig att jag hade 7 sek till 2:an och 27 sek till 3:an.... Kanske dax att greja en depåtavla..

Vill även grattulera Rickard "Cool Rille" Magnusson till tredjeplatsen, och även grattis till Jonno som tog andra platsen. Sen så hoppas jag att Marcus Johansson nr #79 klarade sig oskadd.

Att jag även satte racet snabbaste tid 53.6 känns också så otroligt overkligt.

Allt för stunden, kommer en mer detaljerad rapport från LMS i framtiden..

Hade gott

#52 Lind

Varvstoppracing

Bifogat

• Burka!.jpg
    Burka!.jpg
    52.4 KB · Visningar: 136

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sopa :p Närå! Bra körning och grattis till numero uno placeringen.

Jag ska lära mig burka mer, har sett brorsans film nu och jag sitter ju i touringställning. :rolleyes: Mer burka åt folket.. öh

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Ansök om uppklassning omedelbums. Du är för bra för att ligga och harva med B-förarna......

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Ja den jäkeln får fanimej inte köra med oss längre tycker jag!

Utklassning kallas det!!! :tummenupp

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Grattis till förstaplatsen, den var du väl värd efter den körningen.
Du får väl ordna en depåtavla till Falkenberg, så lovar jag att hålla ut den åt dig :)

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Du blir fan bara snabbare o snabbare.... känner att jag kommer bli duktigt ifrånåkt (skriver man det så?) av dig på Midlanda i helgen.....

//Anders

:fyllisar

b-man

VFHC Member
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
KTM Superduke
Gött jobbat!

FAnclubben avd västkusten håller som vanligt tummarna!

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
oscar skrev:
Ja den jäkeln får fanimej inte köra med oss längre tycker jag!

Utklassning kallas det!!! :tummenupp

Japp, bort me han! sådär fort borde vara förbjudet att köra i Rookie-klasserna

/B

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Tack för tacket, även om jag inte tycker att jag gjort någon vidare nytta för dig. Bättre kan jag. Synd att vi inte tänkte på det där med depåtavlan till dig, så kunde vi fixat det redan då.

I övrigt finns det inte mycket mer att säga än att det är helt FUCKING otroligt vad fort du kör, och det utan någon banvana. Mighty impressed! Nu ska du bara fixa fler bilder till hemsidan också, så är rejssatsningen fullständigt professionell. :tummenupp

2B

...is just enough!
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Inte nu längre...
Marcus #79 klarade sig helt oskadd, han var bara uppriktigt förb****d efter att ha blivit utträngd i gruset när han låg tvåa av en varvad förare. Inget större fel på cykeln heller - Tog sig till depån för egen maskin :tummenupp

//2B Kraschbärgare i Torparn

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
2B skrev:
Marcus #79 klarade sig helt oskadd, han var bara uppriktigt förb****d efter att ha blivit utträngd i gruset när han låg tvåa av en varvad förare. Inget större fel på cykeln heller - Tog sig till depån för egen maskin :tummenupp

Hmm... Och så går jag runt och är sur för min vurpa... Finns ALLTID någon som har det värre!!!

Hjalle

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
.
Webspy skrev:
Du blir fan bara snabbare o snabbare.... känner att jag kommer bli duktigt ifrånåkt (skriver man det så?) av dig på Midlanda i helgen.....

//Anders

:fyllisar

Är det körning på Midlanda till helgen. Är det licens eller blandat? Tider?

#27 Hjalle

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Hjalle skrev:
Är det körning på Midlanda till helgen. Är det licens eller blandat? Tider?

#27 Hjalle

Det är en stötdämparkurs med en kille från öhlins..... finns inget uttalat krav på licens....

1500:- kostar det....

Ring Martin Oreskovic på 070-66 66 645 så ordnar han säkert plats åt dig !

kolla www.n-r-s.se

//Anders

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Den som gjorde största och bästa intrycket på mig var faktiskt Gieger, grymt bra kört, ren jäkla otur att du hamnade i den där grusgroppen och fick sladd! Vill också gratta Benny Ekman till 3 placeringen i 600 std. Imponerande också att se att det faktiskt finns tjejer som kan köra, ni vet vem jag talar om. Kanske beror på hennes grymma meck...

Grattis till Augustsson också!! Vinst är alltid bra! :tummenupp

TACK också till den fina kritiken, berömen, speciellt av No 1, vet inte om det e sant men det känns skönt å höra :)
Oscar, jag kankse skulle börja tänka på att sabbotera för dig i framtiden, du sänkte dina tider grymt mycket, SNYGGT!

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
jepp, klart imponerande körning! Fick inte ens en chans till lektion, så fort gick det.

/grandmaster

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
jäffla grabbhalva,
i början på förra säsongen:
1: visste du inte hur man kollade däckstrycket (de kollar väl sånt på servicen)...
2: tyckte du wheela (nåja, rycka i styret) var roligare än att svänga !
3: hade du aldrig knäskrapat innan vi tog dig till Rörken (har jag för mig) :va .

Ja e förbluffad över din "inlärningskurva"....värsta underbarnet :tummenupp
Kan bli stort det här !
Hela roslagsgänget håller tummarna :Bugar

Kör så det ryker....
/ Trigger
Har på känn att du nog får skaffa en stor pokalhylla :hihi

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Ingen
2B skrev:

Jag såg hans krash, han försökte varva en förare på utsidan i sista kurvan i Torparen. Frågan om den varvade föraren kunde gissa att han skulle gå på utsidan, jag tror inte det.

Jag tycker MrLins hänger lika mkt som Miinin, verkar ju ge resultat :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...