Fox Racing
Organdonator
Hoppas Dennis Lindberg ska göra en riktig motard sattsning iår,han hängde ju med riktigt skapligt me sin helt orginal yzf 450 cross på endurance tävlingen i örebro!!
Nej tyvärr.
Det är bara en liten 660...
stambeck.com skrev:Nu är det klart att bröderna Stambeck kör Tyska Mästerskapet för DSR-SUZUKI.
Bröderna Stambeck har nu klart med Dirk Spaniol och de kommer att tävla för DSR-Suzuki i Tyskland. DSR-Suzuki är det officiella Suzuki teamet i Tyskland.
Tyska Mästerskapet består av totalt 8 st tävlingar med 2 st ersättningsdatum och mästerskapet börjar den 27 april och sista tävlingen är i oktober.
Vi får hoppas att det inte kommer att bli några ”krockar” med övrig tävlingar i Svenska mästerskapet eller nordisk Mästerskapet.
Första kompletta utrikesserien för svenska förare efter Martins VM-äventyr blir komplett sässong i Tyska mästerskapen för bröderna Stambeck
Härligt för John och Micke. BRA JOBBAT å LYCKA TILL !!!
Kul o det verkar som dom får sällskap av Christian Nilsson oxå. Hoppas det är fler som testar sina vingar utanför sveriges gränser!
Husaberg Team Sweden kommer köra så mkt de kan/hinner. Likaså Ola E vad jag förstått. Emil å Biffen bangar nog inte heller. Hammer vill visa framfötterna osv osv
Åker Stefan till Tyskland är nog inte Lennartsson d.ä sen att hänga på. Och då finns ju plats i bussen för Lennartsson d.y (om nu inte d.ä är rädd för lillebrorspisk )
Åker alla dessa kan ju inte Martin göra annorlunda, fin PR för Highland dessutom, så han blir nog oxå med.
Nu är det ju en månad sen det hände något i denna tråd - ingen som har nåt nytt smaskigt att förtälja?
Två obekräftade rykten
- Martin kommer att köra Highland i både S1 och S2, 450 + 530 (typ)
- Dennis Eriksson la av, sålde iväg, kom igen och skall köra...... Yamma
Sen så har Hammer som målsättning att köra överallt och lite till. Han snackar Finland, Norge, Danmark och Tyskland. Får se hur mycket han och ekonomin mäktar med.
Så gott folk - fantisera, spekulera, konfirmera, dementera, engagera - mera !
.
Han kan nog tyvärr inte köra dubbla klasser då reglementet säger "Förare kan deltaga i en, två eller tre olika mästerskapsklasser under säsongen, dock får
förare endast deltaga i en (1) maskinklass per deltävling."
Det har förresten kommit ny motorkalender, men inte hunnit läsa igenom själv än om vad som är förändrat:
http://www.svemo.se/file_out.php?id=2405
Driver du med mig ?!Jag åker till storbritannien nu den 20e för att köra första NORA-rejset, det kommer bli lite av ett test för att köra Brittiska mästerskapen sen. För Alice Racing Aprilia då.
I början på Maj blir det till att prova på Irländska mästerskapen. Som det ser ut nu blir det på en Husaberg, antagligen en 650.
Vi försöker också få köra AMA-rejset som går den 10e Augusti. Jag har ordnat cykel åt Greg Kinsella (KTM) och Ola Eifrem (Suzuki). Själv har jag några olika val på cyklar, Aprilia, KTM, Kawasaki, Suzuki osv vi får se vad det blir där. Men inget är som säkert innan allting har klaffat. Det som är ordnat hittills är hojjar, boende och träningsbana.
Driver du med mig ?!
Det här är ju det coolaste sen senaste istiden. Berätta genast mer !!!
Hörde ryktas om någon idiot som tränade supermoto inne på MX-indoor i Vallentuna idag.......
Ja vem kan det ha varit ?
mer bilder och info..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS