#Grodan71#
Ny medlem
Tja.. jag heter Mattias Eriksson Nr5 på listan... Före detta JJ cobas 250cc pilot.. Ha en bra vinter ses i vår..
#Grodan71# skrev:Tja.. jag heter Mattias Eriksson Nr5 på listan... Före detta JJ cobas 250cc pilot.. Ha en bra vinter ses i vår..
Lajodi skrev:Tjenare Offkeff och ni andra..
Såg att du fångat upp mitt namn i samband med lite 250-samtal jag ringt!
Helt riktigt fick jag min 750R stulen för en månad sedan, och tänkte att hojen var borta för alltid. Nu ringde Huddinge-polisen igår och meddelade att de hittat den (och två andra stulna hojar) vid ett tillslag i Huddinge. Gärningsmannen är häktad, och har förhoppningsvis sin julafton ordnad därmed! (Stockholmspolisen är på topp denna höst; löst de två grövsta brotten; AL mordet och stölden av min hoj!)
Men under tiden som Yaman var borta började tanken på en racer gro, och nu ska jag följa upp ett par hojar i Norge. Men är givetvis tacksam för tips om andra objekt eller info i största allmänhet.
/Johan
Lajodi skrev:Tjenare Offkeff och ni andra..
Såg att du fångat upp mitt namn i samband med lite 250-samtal jag ringt!
Helt riktigt fick jag min 750R stulen för en månad sedan, och tänkte att hojen var borta för alltid. Nu ringde Huddinge-polisen igår och meddelade att de hittat den (och två andra stulna hojar) vid ett tillslag i Huddinge. Gärningsmannen är häktad, och har förhoppningsvis sin julafton ordnad därmed! (Stockholmspolisen är på topp denna höst; löst de två grövsta brotten; AL mordet och stölden av min hoj!)
Men under tiden som Yaman var borta började tanken på en racer gro, och nu är ska jag följa upp ett par hojar i Norge. Men är givetvis tacksam för tips om andra objekt eller info i största allmänhet.
/Johan
Lajodi skrev:...och Pallanders hoj är såld. Kvar kan ev. vara den i Danmark (Honda 96:a) -någon som känner till något om den?
Lajodi skrev:..För att vara en klass som någon sa var fika paus under tävlingarna och på väg ut verkar det finnas stort intresse för dessa maskiner!
Hur står sig dessa maskiner över tiden? Jag menar; är en typ 96:a väldigt gammal i sammanhangen?, -slut maskinellt, helt okonkurrenskraftig osv? De verkar fall ordentligt i pris så fort de får några år på nacken... (som alla hojar i och för sig...)
Johan
Racerpelle skrev:Troligen kommer jag att åka SM-serien, hänger lite på hur tidig åkträning jag kan få.
/ Racerpelle #42
Aha, du tänker göra en "Sköld"! Undrar hur det blir 2006, Fredde har nog ingen lust att tappa sitt nummer!Racerpelle skrev:Troligen kommer jag att åka SM-serien, hänger lite på hur tidig åkträning jag kan få.
/ Racerpelle #42
Torkel skrev:Aha, du tänker göra en "Sköld"! Undrar hur det blir 2006, Fredde har nog ingen lust att tappa sitt nummer!![]()
Om han inte gör en "Rossi" vill säga... Sen kommer ju jag in någon gång i framtiden och ska ha #53 också så 2014 blir nästa nummerkrock!Racerpelle skrev:Räknar kallt med att Fredde har ett lägre nummer i en högre serie 2006.
/ Racerpelle
Lajodi skrev:..Men under tiden som Yaman var borta började tanken på en racer gro, och nu är ska jag följa upp ett par hojar i Norge. Men är givetvis tacksam för tips om andra objekt eller info i största allmänhet.
/Johan
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli