Sin egen Moderator i egna trådar.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Vet ej hur det skulle funka men ibland har man känslan av att trådarna kanske skulle kunna hålla en högre kvalite och standard om man skulle kunna vara Moderator i sin eget startade tråd.

Går det att lösa tekniskt? Och skall endast gälla trådar man själv startat annars vore risken att det spårar ur.

På så viss kanske man skulle få bort oönskade inlägg och hålla sig till ämnet.
Visst lite får man se mellan fingrarna och bjuda till.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jepp, håller med delvis problemet är de som inte vet var när hur man ska moderera. I det forum som man kan tro det skulle behövts "bäst" vore Teknikforumet. Men problemet blir om trådskaparen tycker att alla tycker fel och därmed börjar rensa frenetiskt, även bland intressanta inlägg som han inte vet att andra uppskattar.

Jag ser för och nackdelar, men just nu mest nackdelar då jag tror det kommer uppstå konstiga situationer i trådar. Mer trådar om varför trådskaparen tog bort ett inlägg, snarare än om trådens ämne.... osv.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag tycker det skulle skapa konstiga, obegripliga trådar med svar med citat som inte finns kvar och andra grejer.

Face the facts att det bara finns en som bestämmer här och det går inte att kreti och pleti ska rota runt efter eget tyckande i forumet bara för att man inte gillar svaren man får:D

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
God tanke det där, men inte tror inte heller det skulle ge något vidare bra forum i slutändan då mycket intressant, läsvärd information sannolikt skulle gå förlorad.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Jo på sätt o viss skulle det kanske bli rörigare.Det jag syftade var på totalt onödig skräpinlägg men håller med som ni säger att trådskaparen kanske själv vill välja sina svar eller bara ha en bekräftelse på sitt tycke och tar kanske bort rent utav fakta.

Pelle81

Luktar smegma, mysk och svett
Gick med
22 May 2005
Hoj
Veteranare av olika slag
Jag tycker att det skulle vara bra om man kan ta bort sina egna trådar. Att ta bort andras inlägg tror jag kommer att bli bökigt och trådarna kommer bli osammanhängade.

Rock On/ Per

Dominator-Rocks

Guest
report.gif
:fakta Use it :tummenupp

Jag tycker att det skulle vara bra om man kan ta bort sina egna trådar. Att ta bort andras inlägg tror jag kommer att bli bökigt och trådarna kommer bli osammanhängade.

Rock On/ Per

Det är väll inte så ofta man vill ta bort sin egenskapade tråd, om man nu vill det så kan man lätt pma en moderator som fixar det!

Iron Mike är ett bevis på att det funkar bra. På trådskaparens begäran :hihi

Jag har gjort det vid något tillfälle när jag skapade en fylletråd har jag för mig :va samt om jag har sett i efterhand att ämnet redan finns då jag inte sökt ordentligt innan jag posta tråden, funkar bra!

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...