Nursey
Utan lem
trelleborgaren skrev:det heter gaffatejp
Det var ju mitt fel.det var jag som sa silvertejp först ju
trelleborgaren skrev:det heter gaffatejp
tassen skrev:Så, , är jag kanske den du söker, fri och mycket svårfångad , lyckas du greppa mitt hjärta, då får du allt .....
Nitrogen skrev:Jag är egentligen ganska ödmjuk, och så gillar jag att städa.
Ragga på mig!
Vote Nitro for president!!!!Nursey skrev:Detta börjar låta som ett amerikanskt president val
Nitrogen skrev:Vote Nitro for president!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHANursey skrev:Du vill bara in i ORALA RUMMET haha ERKÄNN
Med ClintonNursey skrev:Du vill bara in i ORALA RUMMET haha ERKÄNN
MattE. skrev:Med Clinton
John skrev:Nursey vs. SH raggningsförsök 5-0
Denna tråden är ett bevis för att SH-are blir heeeeeeeeeeeeeeeeelt galna när vintern kommer.
Och förresten, ontopic, jag är singel. Och pojkvasker.
Varsågod, ragga!
Jodå, men jag vaknade när ni började snacka omNursey skrev:Nej med Carpe Me ju...läser du inte tråden
Fotrally skrev:Men killar har ni inte förstått?? ...för att få en tjej intresserad så ska man inte ragga på dom, utan man ska leka ointresserad!
Fotrally skrev:Men killar har ni inte förstått?? ...för att få en tjej intresserad så ska man inte ragga på dom, utan man ska leka ointresserad!
Nursey skrev:Neeeej, det e som när killar tror att hojbrudar blir impade när de försvinner på bakhjulet i 300 kk i timmen..det funkar inte
General E skrev:Man skall börna och ge dom fingret!
FreddaAbborre skrev:Nitro o Nursey; NI är totalt ointressanta. Bara så ni vet.
(nån som vill göra nåt ikväll?)
BTW, någon som är bra på att städa? Betalar i natura om du har fina tuttar
Nursey skrev:Man skall inte försvinna...det sabbar ju hela grejjen...sen kan ni börna åka på bakhjulet göra vad ni vill men FÖRSVINN inte om ni skall impa
Nursey skrev:Man skall inte försvinna...det sabbar ju hela grejjen...sen kan ni börna åka på bakhjulet göra vad ni vill men FÖRSVINN inte om ni skall impa
Nursey skrev:(Han vill haaaa oss!!!!)...äh du kan väl komma förbi så kan du få skrubba spisplattorna om du vill..... (undrar om det funkar för oss brudar med?)
FreddaAbborre skrev:Vänta två sekunder. JAG behövde nån som städa...
(och som sagt, är totalt ointresserad...)
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |