Tompalino
Inte längre kraschkung ;)
Backdraft skrev:Jag hoppas inte det var det ENDA stavfelet du hittade?
Stavfel????
Backdraft skrev:Jag hoppas inte det var det ENDA stavfelet du hittade?
Tompalino skrev:Stavfel????
crash test doll skrev:Vet ni vad det är får likhet på att köra Honda och knulla en kompis i röven?
Säkert skönt..... MEN BARA INGENTING MAN GÖR!!
Han har ingen alls... Den är sönderkörd... En Suzuki GS500E var det förut. Nu är det inlösenspengar från förs.bolaget...Mar skrev:Vad har du som e så mkt bättre än honda då? *grrr*
honda äger ffs!
mvh Mar
Firefly skrev:Han har ingen alls... Den är sönderkörd... En Suzuki GS500E var det förut. Nu är det inlösenspengar från förs.bolaget...
no prob!Backdraft skrev:Tack Flugan, för epilepsin din avatar orsakade mig. Men visst, den var ju söt iaf!
Å det värsta e att han funderar på att köpa bil istället för hoj :kockoMar skrev:Vad har du som e så mkt bättre än honda då? *grrr*
honda äger ffs!
mvh Mar
Wolfskin skrev:Å det värsta e att han funderar på att köpa bil istället för hoj :kocko
He heTompalino skrev:Jag visste det. Här offrar man sig för att han ska få lite pengar för sin stackars hoj så att han kan köpa en stor o fet sporthoj istället, men vad är tacken? Jo, han funderar på att köpa bil!! Skäms på dig Crash!
Tompalino skrev:Jag visste det. Här offrar man sig för att han ska få lite pengar för sin stackars hoj så att han kan köpa en stor o fet sporthoj istället, men vad är tacken? Jo, han funderar på att köpa bil!! Skäms på dig Crash!
Jag snackade med honom för ett par dagar sen, och han ska skaffa ny hoj. Han inser att han inte kommer kunna vara utan...Wolfskin skrev:
Hur e det med dig nu efter allt som skett???
Ny hoj på G???
Wolfskin skrev:
Hur e det med dig nu efter allt som skett???
Ny hoj på G???
Fan va blåst jag är. :kockoWolfskin skrev:Hur e det med dig nu efter allt som skett???
Ny hoj på G???
Ja, han har fan inte mycket val.Firefly skrev:Fan va blåst jag är. :kocko
Jag trodde du menade Roland.
Han har iaf bestämt sig för att skaffa ny hoj...
Vill bara lägga in en liten rättelse...crash test doll skrev:... det e klart att det blir ny hoj till våren! Tyvärr vet jag inte riktigt hur jag ska få farsan att prova en sportbike mellan ödeborg och färgelanda. Vore ju lixom bra om han kunde köra hojen han äger...
Funderar på att gå i Keiths fotspår. Nej... jag menar inte att jag ska köra omkull på en raksträcka mitt bland folk, utan jag syftade på att köpa cbr. Hade gärna blivit en RRRRRRRRR men jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop pengar till det. Har funderat på att sälja mig, men det enda förslaget jag fått efter 6 veckors arbeta på strömstadsvägen är av en gubbe som heter Tompalino eller nåt i den stilen som vill att jag ska laga mat hemma hos honom naken...
Älg? Det har vi inte hört något om förut... Gruset låg på sidan av vägen. OCh slutligen mellan dina kåpor. Is fanns inte på den tidpunkten av året och nån olja eller såpa såg jag inget av då jag dock var först att komma till platsen för tragedin...Wolfskin skrev:Vill bara lägga in en liten rättelse...
Det var ingen i närheten...
Det enda som fanns i närheten var, en ÄLG, olja på vägen, grus, is, utspilld såpa osv.
Kan ju faktiskt varit så att han skrämde bort älgen, den varma motorn smälte isen, gruset sladdades bort och oljan kom från ditt eget åk? eller...? :cornFirefly skrev:Älg? Det har vi inte hört något om förut... Gruset låg på sidan av vägen. OCh slutligen mellan dina kåpor. Is fanns inte på den tidpunkten av året och nån olja eller såpa såg jag inget av då jag dock var först att komma till platsen för tragedin...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|