Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Långa farbron skrev:Sluta bråka det är Idol på tv:n.
Är det???
Jävlarrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Långa farbron skrev:Sluta bråka det är Idol på tv:n.
Gustav1 skrev:Kan du inte lägga till en ruta i profilen där man får kryssa i om man är singel eller ej.
Fan, man kan ju lägga ner massa dyrbar tid helt i onödan som det är nu.
Chronic skrev:Utgå istället från att de flesta här är hetero, måste ju verkligen vara att lägga ner tid i onödan att ragga killar på ett hojforum. Måste ju finnas bättre ställen om du nu är desperat, visst?
2fast4hjo skrev:Inte om man är och singel
men tyvärr så e det ju återligen bara ni tjejer som drar den stora lotten av att kunna utnytja er singel status för att få killar....och inte tvärtom....det e fusk för oss singelkillar
Gustav1 skrev:Jag föredrar cheyer, men jag gillar sättet du tänker på.
Har du extremt kort minne, eller är det någon som kapat ditt konto? Tack för bilderna, men se mitt förra inlägg.
mackyfr skrev:gustav1 du va mig en ful jävel
Långa farbron skrev:
Hur ska man kunna veta vilka som är tjejer eller killar då. Enligt din profil så är du tjej men du ser uppenbarligen ut som en kille! Tänk om man sitter och raggar på nån som man tror är en tjej och så visar det sig vara en kille. Neeh lägg ner det här och logga in på en datingsajt om det är sånt du är ute efter.Gustav1 skrev:Kan du inte lägga till en ruta i profilen där man får kryssa i om man är singel eller ej.
Fan, man kan ju lägga ner massa dyrbar tid helt i onödan som det är nu.
lerox78 skrev:jo jag kan hålla med er båda ..det e ingen singel site men det vore ändå trevligt....men va fan skit samma vi är alla här för en sak....
GixxerJensa skrev:Hur ska man kunna veta vilka som är tjejer eller killar då. Enligt din profil så är du tjej men du ser uppenbarligen ut som en kille! Tänk om man sitter och raggar på nån som man tror är en tjej och så visar det sig vara en kille. Neeh lägg ner det här och logga in på en datingsajt om det är sånt du är ute efter.
don_tomazo skrev:Steka kex?
Brudar tänder inte på streetfighters. Dom vill ha sporthojarlerox78 skrev:typ.-...eller baka bullar!! kanske om jag inte har fel hojar oxo,,,,
don_tomazo skrev:Brudar tänder inte på streetfighters. Dom vill ha sporthojar
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |