Tjerringen
Har klampat in igen
I min värld är det så men jag försökte sätta mig in i hur de PK-normala människorna tänker... utifall någon skulle hänga här...Är inte vettig synonymt med galet? Jag har helt missuppfattat det här
I min värld är det så men jag försökte sätta mig in i hur de PK-normala människorna tänker... utifall någon skulle hänga här...Är inte vettig synonymt med galet? Jag har helt missuppfattat det här
Är inte vettig synonymt med galet? Jag har helt missuppfattat det här
Fast en del av oss är ovanligt charmiga också.
Tja, det hörs ju på namnet att det är kullar involverade - Brös(t)arp! Vad är en arp förresten? Påminner mig om det där KKK, ja menar vad den första delen betyder fattar ju alla, men va fan är Lux Klan?Där jag är nu är de inte platt. De går upp och ner och höger vänster. Brösarp
I min värld är det så men jag försökte sätta mig in i hur de PK-normala människorna tänker... utifall någon skulle hänga här...
Det vågar jag inte säga nåt positivt om för då kanske jag uppfattas som intresserad och det vore ju dumt för då slutar du prata med mig...
Vad snurrigt inlägg. De sista måste vara stockholmarna som har invaderat området?Det vågar jag inte säga nåt positivt om för då kanske jag uppfattas som intresserad och det vore ju dumt för då slutar du prata med mig...
Tja, det hörs ju på namnet att det är kullar involverade - Brös(t)arp! Vad är en arp
förresten? Påminner mig om det där KKK, ja menar vad den första delen betyder fattar ju alla, men va fan är Lux Klan?
Tja, det hörs ju på namnet att det är kullar involverade - Brös(t)arp! Vad är en arp förresten? Påminner mig om det där KKK, ja menar vad den första delen betyder fattar ju alla, men va fan är Lux Klan?
Det vågar jag inte säga nåt positivt om för då kanske jag uppfattas som intresserad och det vore ju dumt för då slutar du prata med mig...
Tja, det hörs ju på namnet att det är kullar involverade - Brös(t)arp! Vad är en arp förresten? Påminner mig om det där KKK, ja menar vad den första delen betyder fattar ju alla, men va fan är Lux Klan?
Huvud, bättre begagnat, till salu.
Pris: 1kr eller högstbjudande.
Börjar bli för gammal för att parta två nätter i rad...
Ohhh. Bisarr var efternamnet
Tack! Jag gillar bisarra saker
Det är inte ovanligt att man hittar mig ätandes spagetti och köttfärssås i samma veva som jag läser på om spolmaskar (detta fick mitt ex tyvärr uppleva och han tyckte jag var jättekonstig )
Så sjukt fascinerad över den här bilden. Kan inte ens vara på riktigt?
Känsliga varnas!
Django står på kvällens schema. Lär bli en höjdare
Du och jag skulle fan ha filmkväll hör jag. Centipede nästa för dig hör jag.
Knarket gör tydligen så kroppen ruttnat innifrån.
Att knarket gör så att kroppen ruttnar inifrån har jag förstått men jag är fascinerad över att det ser ut som det gör. Att benen ändå är hela och sitter där som om ingenting hänt. Att skinnet och all vävnad geggat ihop sig är en annan femma.
Och centipede har jag redan sett. Inte ett dugg sjukt eller äckligt.
Om du kollar på lite andra bilder så kan det nog vara så att den du lade upp är fejk. Det ser ju lite väl "rent" ut. Fast det kanske har blivit rensat på ruttnad vävnad och det där är vad som blev kvar?
Django står på kvällens schema. Lär bli en höjdare
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |