Blir du roligare då?
Idrottsmän som ska prestera sägs ibland avstå från det för att prestera bättre, det kanske är samma sak med Ricken och hans humor. Sedan tror jag en hel del humor kommer som ett utlopp för sexuell frustration.
Blir du roligare då?
Idrottsmän som ska prestera sägs ibland avstå från det för att prestera bättre, det kanske är samma sak med Ricken och hans humor. Sedan tror jag en hel del humor kommer som ett utlopp för sexuell frustration.
Fan vad surt... Fast hans humor blir ju bättre när han får ligga? Då borde det ju snarare vara så att avhållsamhet gör honom bitter.
Toppen så länge du låter oss vet hur den gick... o gärna slutar med någon som passar i din källare... fastlåst vid ett element eller motsvarande....
Ofrivillig avhållsamhet gör väl vem som helst bitter
Ofrivillig avhållsamhet gör väl vem som helst bitter
Nu när jag ändå råkade föra in oss på området sexuell frustration.
Jag körde förbi en religiös folkhögskola en vinterdag för några år sedan där det hade uppstått ett snöbollskrig mellan kvinnliga och manliga elever. Det som var roligt var att man kunde verkligen se på personerna som deltog att snöbollskriget berodde på sexuell frustration, det syntes att de egentligen ville slita av sig kläderna och ägna sig åt ogudaktiga aktiviteter i närmaste snödriva. Men det gick ju inte för sig eftersom de var rättrogna kristna.
Den där videon är helt fantastiskt underhållande!
Jaha då bröt man sina egna regler o köpte en jacka och en top.
Nu e jag också vaken!
Ohhh. Bisarr var efternamnet
Tack! Jag gillar bisarra saker
Det är inte ovanligt att man hittar mig ätandes spagetti och köttfärssås i samma veva som jag läser på om spolmaskar (detta fick mitt ex tyvärr uppleva och han tyckte jag var jättekonstig )
När vi ändå har bisarr uppe så kollade jag på "a serbia film" för mån vecka sej. Manusförfattaren har minst sagt rätt sjuka tankar
Johodå, ja e född där och det är platt o alla pratar konstit... Danmark minsann...
Nu ska du inte vara elak! Använd rätt taktik istället, försök få henne att få igång tråden igen med en lättklädd bild.
Där har vi ju självklart problemet! Kan man göra nåt åt det?
Jaha då bröt man sina egna regler o köpte en jacka och en top.
Ah äntligen va härligt. Batteriet nästan slut på laptopen.
Då blir det en promenad utmed stranden en stund innan jag fortsätter pluggandet
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |