Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Idrottsmän som ska prestera sägs ibland avstå från det för att prestera bättre, det kanske är samma sak med Ricken och hans humor. Sedan tror jag en hel del humor kommer som ett utlopp för sexuell frustration.

Fan vad surt... Fast hans humor blir ju bättre när han får ligga? Då borde det ju snarare vara så att avhållsamhet gör honom bitter.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Idrottsmän som ska prestera sägs ibland avstå från det för att prestera bättre, det kanske är samma sak med Ricken och hans humor. Sedan tror jag en hel del humor kommer som ett utlopp för sexuell frustration.

Det tror jag väl inte, då skulle ju jag vara rolig!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nu när jag ändå råkade föra in oss på området sexuell frustration.

Jag körde förbi en religiös folkhögskola en vinterdag för några år sedan där det hade uppstått ett snöbollskrig mellan kvinnliga och manliga elever. Det som var roligt var att man kunde verkligen se på personerna som deltog att snöbollskriget berodde på sexuell frustration, det syntes att de egentligen ville slita av sig kläderna och ägna sig åt ogudaktiga aktiviteter i närmaste snödriva. Men det gick ju inte för sig eftersom de var rättrogna kristna. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Nu när jag ändå råkade föra in oss på området sexuell frustration.

Jag körde förbi en religiös folkhögskola en vinterdag för några år sedan där det hade uppstått ett snöbollskrig mellan kvinnliga och manliga elever. Det som var roligt var att man kunde verkligen se på personerna som deltog att snöbollskriget berodde på sexuell frustration, det syntes att de egentligen ville slita av sig kläderna och ägna sig åt ogudaktiga aktiviteter i närmaste snödriva. Men det gick ju inte för sig eftersom de var rättrogna kristna. :)

Oroa dej inte. Dom tar ut samtliga sina frustrationer på http://www.nyhemsveckan.se/

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fyfan, ena dagen är ju värre än den andra i det här sjukdomshelvetet...:( har så ont i halsen att det känns som om man ska hosta upp lungorna när man hostar, huvet bultar och bankar, öronen Piper, lederna värker... Jag orkar inte mer, snart behövs inget järnrör utan jag kommer självdö om de t här fortsätter...:(

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ah äntligen va härligt. Batteriet nästan slut på laptopen.
Då blir det en promenad utmed stranden en stund innan jag fortsätter pluggandet :banana

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
:hej Nu e jag också vaken!

Fan då hade jag varit uppe i 8 timmar jävla narkoleptiker!!!

Ohhh. Bisarr var efternamnet :näsblod

Tack! Jag gillar bisarra saker :D
Det är inte ovanligt att man hittar mig ätandes spagetti och köttfärssås i samma veva som jag läser på om spolmaskar (detta fick mitt ex tyvärr uppleva och han tyckte jag var jättekonstig :död)

Som de brukar säga om mig överlåter jag att kalla dig nu.
Är du normal vill jag inte vara det!

När vi ändå har bisarr uppe så kollade jag på "a serbia film" för mån vecka sej. Manusförfattaren har minst sagt rätt sjuka tankar :crash

Va fan liket lever!!!!!

Johodå, ja e född där och det är platt o alla pratar konstit... Danmark minsann...

Som orienterare kan jag informera käringjävlen att Skåne inte är platt!!!!!

Nu ska du inte vara elak! Använd rätt taktik istället, försök få henne att få igång tråden igen med en lättklädd bild. ;)

63987d1276198343-your-picture-2010-hairy-fat-guy.jpg

Där har vi ju självklart problemet! Kan man göra nåt åt det?

Slå ihjäl fanskapet!!!

Jaha då bröt man sina egna regler o köpte en jacka och en top. :död

Jupp du är fruntimmer!!!

Ah äntligen va härligt. Batteriet nästan slut på laptopen.
Då blir det en promenad utmed stranden en stund innan jag fortsätter pluggandet :banana

annars finns det strömkabel man kan koppla in så man slipper vara ute i friska luften.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO