Singeltråden

tkdrille

Guest
Hahahhahahhahaha, har du ens lagt upp en bild på dig här? Jag la faktiskt upp en med BH & trosor för ett par dagar sedan. :huvet
Jag bara skojade jag vill inte se en sådan bild på dig. Bushido han vill däremot se. Ge han direkt.

Men vad bra, då slipper du bilden på mig :tummenupp

Nej jag bara skojade med henne, hon ville skratta lite. :) Jag vill gärna se din bild. Ska du ha nummer?

tkdrille

Guest
Sover faktiskt i min underbara soffan idag tror jag. :) Det som är så bra, den kan jag inte ramla ur. Sängen har jag bara ramlat ur när det gått vilt till och det va ju ett tag sedan....enligt mamma. :4skrika

Ja alltså. Mamma ska väl inte veta när du är vild :S De är ju sjukt om hon vet när du får stock liksom.

Nä nu ska jag sova. :D Natti puss o kram

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du vet att du vill att Vi dreglar över dig:brynad kom igen nu, visa:banana

Haha, du har ju inte ens träffat mig...:va

Hur är det möjligt att din mamma har koll på det? :va

Som jag sa tidigare jag och hon pratar om allt och jag är ärlig med min mamma och sa att jag inte skulle göra nåt dumt på SH festen trots att det snart börjar växa mossa på den. :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hur är det möjligt att din mamma har koll på det? :va

Kvinnor pratar förtroligt med varandra om sånt där, till skillnad från killar som brölar "fan vad det var längesen man fick ligga!" och menar för tre dagar sen...:hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja alltså. Mamma ska väl inte veta när du är vild :S De är ju sjukt om hon vet när du får stock liksom.

Nä nu ska jag sova. :D Natti puss o kram

Den första jag berättade för när jag förlorade oskulden när jag var 17 år va min mamma, hon är min bästa vän. :rolleyes:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha, du har ju inte ens träffat mig...:va

Som jag sa tidigare jag och hon pratar om allt och jag är ärlig med min mamma och sa att jag inte skulle göra nåt dumt på SH festen trots att det snart börjar växa mossa på den. :hihi

Det vet jag ändå:brynad

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...