Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Kött utan hud. Förtäringsämnat kan man hoppas då. Annars: läskigt deluxe.

Ja, jag åt kött. Som mat. Asså, kött från ett djur. Sånt som har gått på alla fyra.
Utomhus.

Äh, alla sätt jag försöker förklara på går att vrida till nåt annat...

Jaja, hon är trevlig, men avstånd och "kulturkrock" gör att det bara blir vänner.

Men det är lugnt, jag har ju min Peter. :krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja, jag åt kött. Som mat. Asså, kött från ett djur. Sånt som har gått på alla fyra.
Utomhus.

Jag är ett djur ibland som går på alla fyra men jag vill inte bli uppäten....lite gnagad på kanske men inte så det slits borde styccker elle så men naffffs gär hem

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är ett djur ibland som går på alla fyra men jag vill inte bli uppäten....lite gnagad på kanske men inte så det slits borde styccker elle så men naffffs gär hem

Du vet den där tjejen som är så jävla apradar, har kräkits för 10min sen, håret ser ut som ett kråkbo för hon har kutat igenom 8 vildvuxna häckar för ta sig till nåt som lät som en fest, men det visade sig att det var en helt vanlig 3-vägskorsning.
Och sen försöker hon övertala han som är nykter att dom ska ligga med varann, för att sen somna i bilen på väg hem...

Så låter du nu. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du vet den där tjejen som är så jävla apradar, har kräkits för 10min sen, håret ser ut som ett kråkbo för hon har kutat igenom 8 vildvuxna häckar för ta sig till nåt som lät som en fest, men det visade sig att det var en helt vanlig 3-vägskorsning.
Och sen försöker hon övertala han som är nykter att dom ska ligga med varann, för att sen somna i bilen på väg hem...

Så låter du nu. ;)
:tummenupp :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Så låter du nu. ;)

Förlåt. :) Det är typ bara whiskey och sömnpiller som gör mig såhär....tequila då dansar jag mer och kanske råkar flasha litr. <jsg ät van vid att skämma ut mig ett par ggr i veckan, Jag kröäks dock intre....det e ju äckligt,. :) Jag vill att häclakr ska vara vältroimmade...det är sexigare. Jag skulle inte somnaa i bilen om det va sex i färde. ::D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Förlåt. :) Det är typ bara whiskey och sömnpiller som gör mig såhär....tequila då dansar jag mer och kanske råkar flasha litr. <jsg ät van vid att skämma ut mig ett par ggr i veckan, Jag kröäks dock intre....det e ju äckligt,. :) Jag vill att häclakr ska vara vältroimmade...det är sexigare. Jag skulle inte somnaa i bilen om det va sex i färde. ::D

Haha, du är för underbar:krama tack för att du förgyller kvällen för en stackars sjukling:)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

Man ska aldrig säga förlåt om man inte gjort nåt fel. ;)
Det lät bara väldigt roligt när jag hörde det i mitt huvud.

Sov nu tant. Vardag imorrn. :banana

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Godnatt pojkar och flickor...och alla från en kyss på valdfri plats...utom blöjan för hopno tänker kja kyssa i det där söta fejset han har.- Se u all in a vouple of hours. LOVE U ALL

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Godnatt pojkar och flickor...och alla från en kyss på valdfri plats...utom blöjan för hopno tänker kja kyssa i det där söta fejset han har.- Se u all in a vouple of hours. LOVE U ALL

Får jag min på munnen?:rodnar sov så Jättegott nu tant, stort tack ska du ha:krama

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jahaja, där lämnade du öppet för lite bögande. Men låt oss citera: Man måste inte vara bör för att man suger av en kompis... Man kan ju helt enkelt vilja vara snäll... :brinnerup

De va två... :7peta

Man behöver inte va bög för att suga av en kompis.......... Man kan göra det för att det är gott också. :crash

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO