Singeltråden

tkdrille

Guest
1. Ja och ja!
eller kliver hon av i Vinslöv om tåget går mot Malmö, bor ju bara 2 stenkast därifrån (Långa då förvisso!=

2. Nähä jag paxar rilles knä!!!:brynad

3. Lovar att du faller ändå!

4. Vart kör jag dig?

5. Är det en fleshlight så beställer vi från Aliexpress då kan vi köpa fler än en plus några Tenga egg
View attachment 378437

1. Smart ide där så ni kan snacka ihop er innan ni träffar på mig.

2. Du lär sitta bekvämt, jag är stor :D

3. JAg tror de med.

4. Järnvägsgatan 27 Helsingborg aka erocenter.

5. De såg roligt ut. Jag ska genast kolla. Minsta lilla man behöver veta om leksaker och sex så är de ju bara att fråga dig.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag gissar på fleshlights.

Dom skickas med UPS...alltid kul när ett av paketen gått sönder ute på paketcentret och det kommer fleshlights på sorteringsbandet. :) Eller när nån ringer till kundtjänst och vill göra en skadeanmälan och man måste ha information om färg, stl osv. :rofl:lol:hihi

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Det är gjort, och jag ser skitdåligt. Men det brukar lösa sig med linser. ;) Dock blir jag faktiskt extremt sällan bra på bild, men jag visar ju inte de dåliga bilderna här, förstår du väl!

Jag tror faktiskt aldrig mina ben sett så snygga ut som på den bilden jag visade senast, vette tusan vad som hände där. Men jag klagar inte! :hihi

Men du, det är först och främst betraktaren som ser om det ser bra ut eller inte. :7peta

Jag är helt övertygad om att du ser bra ut i alla lägen oavsett vad du själv tycker. :tummenupp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Dom skickas med UPS...alltid kul när ett av paketen gått sönder ute på paketcentret och det kommer fleshlights på sorteringsbandet. :) Eller när nån ringer till kundtjänst och vill göra en skadeanmälan och man måste ha information om färg, stl osv. :rofl:lol:hihi
Och du frågar säkert "Vad har man en sån till?" :rofl

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Du älskar den färgen.

Ja de är märkligt att ni svara samma faktiskt. Vi pratar om present, och han tror de handlar om en fleshis. De verkar som de blir värre. Då Anna var villig att skjuta till mer pengar ju roligare de blev.

Jag har en känsla av att jag iaf kommer att få sällskap i sängen den natten. Alltid nåt. Jag hoppas jag får en laddning batterier också ditt as. :rofl

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du älskar den färgen.

Ja de är märkligt att ni svara samma faktiskt. Vi pratar om present, och han tror de handlar om en fleshis. De verkar som de blir värre. Då Anna var villig att skjuta till mer pengar ju roligare de blev.

Jag trodde helt seriöst att det var en sån du skulle köpa...:hihi

tkdrille

Guest
Jag har en känsla av att jag iaf kommer att få sällskap i sängen den natten. Alltid nåt. Jag hoppas jag får en laddning batterier också ditt as. :rofl

Tror du inte att dina övernattande gäster kommer tycka de är lite obehagligt om du ligger i sängen och leker för dig själv och de enda som de hör är något som vibrerar ? Till sist hör de en liten suck sen knäpptyst. Jag hade inte vågar röra en fena.
Jag har funnit mer min vän så batterier ska vi inte glömma.

Jag trodde helt seriöst att det var en sån du skulle köpa...:hihi

:D De är ju inom samma genre, känns som han får de skoj.

Ja självklart vet jag inte vad man har fleshlights och dildos till. Trodde en rabbit alltid hade fur. :va

Jag fick en syn av att du tar upp en sådan och trycker in fingret "åå vad mjuk och skön den är, undrar va de är för nått"

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ricken!!!

Var när hur mot Porschen?

Förmodligen nästa vinter. Säffle nånstans.

Jag måste skaffa finndubb om jag ska ha nån jävla chans alls.

Iofs så är det en chey som ska köra, så jag kan nog ha slicksen på oxå. ;)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO