Slowroller
Skrämmer små barn
Japp, makaroner och falukorv.
Falukorv förekommer frekvent i denna tråd.....
Japp, makaroner och falukorv.
1. Ja och ja!
eller kliver hon av i Vinslöv om tåget går mot Malmö, bor ju bara 2 stenkast därifrån (Långa då förvisso!=
2. Nähä jag paxar rilles knä!!!
3. Lovar att du faller ändå!
4. Vart kör jag dig?
5. Är det en fleshlight så beställer vi från Aliexpress då kan vi köpa fler än en plus några Tenga egg
View attachment 378437
Jag gissar på fleshlights.
Det är gjort, och jag ser skitdåligt. Men det brukar lösa sig med linser. Dock blir jag faktiskt extremt sällan bra på bild, men jag visar ju inte de dåliga bilderna här, förstår du väl!
Jag tror faktiskt aldrig mina ben sett så snygga ut som på den bilden jag visade senast, vette tusan vad som hände där. Men jag klagar inte!
Fruntimmer är elaka.
Och du frågar säkert "Vad har man en sån till?"Dom skickas med UPS...alltid kul när ett av paketen gått sönder ute på paketcentret och det kommer fleshlights på sorteringsbandet. Eller när nån ringer till kundtjänst och vill göra en skadeanmälan och man måste ha information om färg, stl osv.
Du älskar den färgen.Ollonlila!!!
Ollonlila! vad pratar Vi om förresten?
Edit: något är fel om man är tvåa på den pucken...
Annars kommer Peter att dra ifrån.
Du älskar den färgen.
Ja de är märkligt att ni svara samma faktiskt. Vi pratar om present, och han tror de handlar om en fleshis. De verkar som de blir värre. Då Anna var villig att skjuta till mer pengar ju roligare de blev.
Du älskar den färgen.
Ja de är märkligt att ni svara samma faktiskt. Vi pratar om present, och han tror de handlar om en fleshis. De verkar som de blir värre. Då Anna var villig att skjuta till mer pengar ju roligare de blev.
Och du frågar säkert "Vad har man en sån till?"
Falukorv förekommer frekvent i denna tråd.....
Ja självklart vet jag inte vad man har fleshlights och dildos till. Trodde en rabbit alltid hade fur.
Måste vi påminna om detta ?
Jag har en känsla av att jag iaf kommer att få sällskap i sängen den natten. Alltid nåt. Jag hoppas jag får en laddning batterier också ditt as.
Jag trodde helt seriöst att det var en sån du skulle köpa...
Ja självklart vet jag inte vad man har fleshlights och dildos till. Trodde en rabbit alltid hade fur.
Ricken!!!
Var när hur mot Porschen?
Ja, men som tur är så är jag söt. Så det jämnar ut sig.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|