Kombinationen kommer bli sjukt rolig. Någon här som är duktig på att sätta ihop dikter/limerick? Pm mig så ska jag berätta vad som troligtvis kommer att köpas.
Nae du...där kom han inte in. Men han hade lite konstiga idéer som att det inte var bögsex om han blev påsatt av en kille i röven om killen ifråga hade bröst....mycket konstigt i den hjärnan som fick mig avtänd.
Tjejor skall icke ha mustasch!
vissa saker behöver verkligen inte finnas i skrift på internet.
mobbing...
Oki Rille Toker
Jag Kloker
och Mordecaien Blyger
Nae du...där kom han inte in. Men han hade lite konstiga idéer som att det inte var bögsex om han blev påsatt av en kille i röven om killen ifråga hade bröst....mycket konstigt i den hjärnan som fick mig avtänd.
Du får välan inga fördelar bara för att du är min flickvän...
I helvete heller de tomtarna får fan inte bo på mitt loft!
I helvete heller de tomtarna får fan inte bo på mitt loft!
Snusker?
Åker han ofta till thailand?
Hur vet du det?
Men jag tänkte ju på en sån där häck man har ute, runt trädgården... Eftersom han tände på buskar...
Han har aldrig varit där men det finns ju Hoehus i Tyskland och han va där ofta. Ja i tyskland, hoehusen vet jag inte och jag bryr mig inte längre. För honom som är från Tyskland va det helt normalt att folk gick till såna ställen oavsett om de var gifta eller inte. Jag personligen tycker att man bör bli tillfredställd på hemmaplan annars kan man lika bra va singel.
Det va därför jag klargjorde att det inte va såna buskar...för att klargöra så vill han ha en hårig och vildvuxen f***A
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|