Pa Pa Ooh Mow Mow
:dansar
Pa Pa Ooh Mow Mow
Annars kan jag nog fixa en köttkvarn modell stor om du vill.
Kostar lite extra förvisso
Var du 20 år? Satan vad jag tycker synd om dig umgås med så gamla människor.
Pa Pa Ooh Mow Mow
22 och ja, mig är det synd om... å andra sidan är jag klart mest lammkött av alla så är det någon på festen som blir sugen på sånt så bör jag stå högt i kurs
22 och ja, mig är det synd om... å andra sidan är jag klart mest lammkött av alla så är det någon på festen som blir sugen på sånt så bör jag stå högt i kurs
Trevlit, men min råtta föredrar att bo hos mig där det är varmt o mysit...Såna kan jag bygga till er
Knappast...Styv? Vem? DU?
Näbbmöss?Jag vill ha 4 st väldigt små till mitt ena miniförråd. Fixar du ? Inga frågor om vad jag ska ha i dem.
Om vad? Fråga mig, de är väl lönlöst jag minns ju inte frågan så hur ska ja kunna svara?!?!Det får du fråga tjerringen om
Man kör för i helvete! Dumskaft!!!oOch vad gör man med ståfräden då??? står brevid och tittar????
Welcome to my everyday world babe!Nu börjar mjag känna mig lite konstig
Mjau, *sträcker sig långsamt och nöjt*jävla sadist!
Woooot?Antisadist...
NU SKA INTE DU VA DUM MOT KÄÄÄÄÄÄRRINGEN
Men jag vill ju inte göra dom illa liksom....jo kanske lite.
Jag tror att du kommer hänga med. Dubbeldusch heter väl de där schampoot? Då måste man vara 2. Och du får naket.
VArför är mina ögon som springor? ÄR det för att dom försöker springa iväg från mig? eller saknas det en bokstagv och de egentligen är som springorm?
VArför är mina ögon som springor? ÄR det för att dom försöker springa iväg från mig? eller saknas det en bokstagv och de egentligen är som springorm?
Just de! Akta er så inte Pippi o ja gängar ihop oss mot er då ska ni få se på.... ska vi mysa lite först Pippi-fågeln....?
Jag har kamera
Nä nån för mycket tom!
Oedipus
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|