Bikerman75
* MAVERICK *
Jag kan inte kolla dina klipp på mobilen... ser lite ut som hon tjejen från Crouching tiger Hidden dragon...
Vilken otur för dig men det är MUSIK, juvlig MUSIK alltså.
Jag kan inte kolla dina klipp på mobilen... ser lite ut som hon tjejen från Crouching tiger Hidden dragon...
Jo, jag vet vad det betyder, men nästan varenda människa äger väl ett par handklovar? Och jag tror ju helt klart de flesta ser 1408 som mer avvikande än gagballs, faktiskt.
Nu är det verkligen UB här.
Materialet är slut eller redan färdigt så jag får hitt på nå annat nu då.
Inte jag absolut, men jag tror ändå att gagballs är mer avvikande än exempelvis vanligt vaniljsex...
Jag kommer osökt att tänka på ännu mer Eddie meduza...
Jag har aldrig riktigt fastnat för den skivan faktiskt. Troligtvis för att de gjorde en sån kass livespelning här när de släppt den, och för att Ralf var så förbannat tyken mot mig och min kompis efteråt. Inte okej!
Du får ju specificera lite, vaniljglass, vaniljsås, vaniljstänger..?
Det var ju tråkigt men jag gillar deras sound helt klart.
Är Vi inne på perversionerna nu igen? eller du vet inte vad som menas med vanilla? Dvs lugnt, ömt och alldeles alldeles underbart typ... motsatsen till hårt och kinky
Är Vi inne på perversionerna nu igen? eller du vet inte vad som menas med vanilla? Dvs lugnt, ömt och alldeles alldeles underbart typ... motsatsen till hårt och kinky
Jo, jag med, men under den spelningen kände jag att jag lika gärna hade kunnat sitta hemma i soffan och lyssnat. Det är en ganska bra definition på en dålig spelning!
Det kanske är best att bara lyssna hemma än att se live.
Till skillnad från "vanilla" så är Mustasch musik perfekt som tempo för Powerwalking iaf, det rockar fett.
Haha ja, vaniljsex måste väl innebära sex som innehåller vanilj i nån form, eller?
Ja, Mustasch är väl inte direkt kända för att leverera live. Finns bättre band att lägga pengarna på.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|