SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vad gör de på nätterna då?
Meeeen är inte det uppenbart?
Strider.
Vad gör de på nätterna då?
Meeeen är inte det uppenbart?
Sen så betyder faktiskt perversion bara "avvikande från normen", vilket rent krasst innebär att allt som skiljer sig från majoritetens preferenser är en perversion. Och dit tror jag faktiskt att gagballs och handklovar räknas 1408 räknas definitivt men det är mest i nutida dagligt tal som perversion blivit ett skällsord
Torsdagkväll kanske? Som en enda stor jävla FUCK YOU till allt AHD-trams.
Ja e inte bitter...
Jag läste ADHD.
Jag har sagt fuck u till AHD varje år men i år känner jag mig extra bitter.
ADHD är ju för fan the best thing since sliced bread! ÄNTLIGEN finns det något som förklarar varför jag är som jag är.
Hehe, men då ser vi till att hitta på något skoj då istället för att sitta hemma och tycka synd om oss själva!
Jag ska på bio tror jag med en jobbarkompis.
De va fan nära att vissa andra fick sig en fet smäll, det är så säkert...Du skulle snattat en stock från "vissa andra" och slagit "vissa andra" med den tills tystnad infunnit sig.
Nej, ja som trodde du var Kisse-katt!!!Jag lurar alla! Ni tror ju på att jag är kvinna, hela högen.
Fan va ni är tråkiga. Här sitter man på jobbet med migrän o förväntar sig att man iallafall ska få läsa nåt kul härinne men inte det inte. Sopor.
Jag vill också kunna göra det ju.
Tjöp dig en såndär häst!
---
Och vad är AHD? Nåt jag missat?
AHD = A Hard Day.
Jag har redan varit ägare till fyra hästar men då jag inte har eget stall kunde jag inte ha dem kvar tyvärr.
Men visst vill jag ha häst igen om jag kunde det.
Tjöp dig en såndär häst!
---
Och vad är AHD? Nåt jag missat?
Aaaha!!! AHD! Nästan alla mina dagar är AHD i alla andras ögon I mina ögon är det bara om jag inte hinner äta alls.
Jag hade missat att du haft hästar förr. Var hästlös i 1,5 år innan jag tog över syrrans ponny. Bävar redan den dagen han blir såld. Nästan så jag överväger att köpa häst innan jag ens gått ut skolan. Inte bra, jag som vill ut och resa!
Det är knappt ens roligt att gå in här längre, 20+ sidor varje gång man kollar...
Singeltråds-AW alltså?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari