Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Sen så betyder faktiskt perversion bara "avvikande från normen", vilket rent krasst innebär att allt som skiljer sig från majoritetens preferenser är en perversion. Och dit tror jag faktiskt att gagballs och handklovar räknas ;) 1408 räknas definitivt :D men det är mest i nutida dagligt tal som perversion blivit ett skällsord :)

Från 2&1/2 men;

-kinky good, or kinky bad? :va
-there's a kinky bad??? :confused:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag läste ADHD. :D

Jag har sagt fuck u till AHD varje år men i år känner jag mig extra bitter. :död

ADHD är ju för fan the best thing since sliced bread! ÄNTLIGEN finns det något som förklarar varför jag är som jag är. :D

Hehe, men då ser vi till att hitta på något skoj då istället för att sitta hemma och tycka synd om oss själva! :arsele

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
ADHD är ju för fan the best thing since sliced bread! ÄNTLIGEN finns det något som förklarar varför jag är som jag är. :D

Hehe, men då ser vi till att hitta på något skoj då istället för att sitta hemma och tycka synd om oss själva! :arsele

Jag ska på bio tror jag med en jobbarkompis. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Du skulle snattat en stock från "vissa andra" och slagit "vissa andra" med den tills tystnad infunnit sig. :smasha
De va fan nära att vissa andra fick sig en fet smäll, det är så säkert... :smasha

Jag lurar alla! :cool: Ni tror ju på att jag är kvinna, hela högen. :glömdet
Nej, ja som trodde du var Kisse-katt!!! :gråta

Nä nu är det dags för att ta ut pållen på en tur!

View attachment 378495

Åh ja vill åsså, länge sen jag red (på en häst dvs)... :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fan va ni är tråkiga. Här sitter man på jobbet med migrän o förväntar sig att man iallafall ska få läsa nåt kul härinne men inte det inte. Sopor. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Fan va ni är tråkiga. Här sitter man på jobbet med migrän o förväntar sig att man iallafall ska få läsa nåt kul härinne men inte det inte. Sopor. :D

Men va faan då, det var ju så lugnt o skönt här så jag har fått jättemycket gjort idag. Starta inte nåt nu då, det är ju en halv arbetsdag kvar... :mad:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
AHD = A Hard Day. :D

Jag har redan varit ägare till fyra hästar men då jag inte har eget stall kunde jag inte ha dem kvar tyvärr.
Men visst vill jag ha häst igen om jag kunde det. :(

Aaaha!!! AHD! Nästan alla mina dagar är AHD i alla andras ögon :näsblod I mina ögon är det bara om jag inte hinner äta alls. :glömdet

Jag hade missat att du haft hästar förr. Var hästlös i 1,5 år innan jag tog över syrrans ponny. Bävar redan den dagen han blir såld. Nästan så jag överväger att köpa häst innan jag ens gått ut skolan. Inte bra, jag som vill ut och resa! :dummer

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Aaaha!!! AHD! Nästan alla mina dagar är AHD i alla andras ögon :näsblod I mina ögon är det bara om jag inte hinner äta alls. :glömdet

Jag hade missat att du haft hästar förr. Var hästlös i 1,5 år innan jag tog över syrrans ponny. Bävar redan den dagen han blir såld. Nästan så jag överväger att köpa häst innan jag ens gått ut skolan. Inte bra, jag som vill ut och resa! :dummer

Det är många saker som väger för eller mot att skaffa egen häst men det är ett helt underbart liv att vara hästägare, tro mig jag vet. :)

Här en bild på mig och Calle.

View attachment 378506

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är knappt ens roligt att gå in här längre, 20+ sidor varje gång man kollar... :3freak

Hur menar du nu, är ju bara en och en halv sida att läsa ikapp sen inatt?:va :hihi

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...