Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kan prata om varför du inte blivit vän med mig på fejjan. Tycker det är sjukt dålig stil.

Jamen jag vet ju inte vad du heter på riktigt...:rodnar

Jag har ju lagt upp mina uppgifter här i tråden, adda mig då:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Är det mildare är det huvudvärk tänker jag.

Jo men som sagt, finns migränmediciner.

Jag har papperskorg på jobbet...:zpy
Jag har i vanliga fall citodon mot min migrän då ingen av de vanliga migränmedicinerna hjälper men idag hade jag inga så det var helt enkelt bara o sitta där med ett leende och leka att allt var jättebra. Sen vad som hände på toaletten ska vi inte tala om. (Ja citodon får mig oxå konstig).:banana

Citodon somnar man ju bara av! Knaprade såna när jag fått en spricka i ett revben efter en hästspark, för att jag skulle kunna jobba. Värdelöst! Första gången jag tog en dagtid somnade jag på lastpallarna utanför stallet. :dummer

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jamen jag vet ju inte vad du heter på riktigt...:rodnar

Jag har ju lagt upp mina uppgifter här i tråden, adda mig då:tummenupp

Kunde du inte lista ut det från fest evenemanget? Koll i det och adda mig. Surfar på mobilen o sketna face-appen funkar inte /Monika

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Kunde du inte lista ut det från fest evenemanget? Koll i det och adda mig. Surfar på mobilen o sketna face-appen funkar inte /Monika

Det är inte så lite du begär, lista ut saker minsann...:D ska göra så :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha, tänk på att även om han är snäll är han 1.94 lång o har batong... :brinnerup

Haha, är du senilsmittad? Du kanske ska gå med i mitt, Zippens o Slöis klubb för dementa? :7peta:rofl

Huga ja, lite läskigt är det...:skrämd

Neeej!!!! Jag kan fan inte vara för ung för cougars (om slowroller räknas vill jag inte ha honom) och samtidigt vara senil:huvet :4skrika

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Har stått på upptining i duschen en halvtimme nu, satans kallt ute. Rövtråkig föreläsning idag, och sen var pengarna på busskortet slut, så jag fick GÅ hem i snön.... :huvet

Kom till stallet och skulle brodda kraken. Var skitsvårt att få ur skiten ur broddhålen så det tog en stund, och pålle tröttnade typ halvvägs och försökte LÄGGA SIG över mig 3 ggr.. Sjukt arg blev jag på honom, för så gör man inte.

Skulle kolla om han fortfarande var halt sen och inväntade en stallkamrat som skulle springa med honom, Masserade honom under tiden, och det passade tydligen herrn. Jag fick skitont i tummarna, men vad gör man inte för den lilla ponnyn. :D

Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Så bio är bara något man går på med kompisar och inte dejtingmaterial? Vad gör man på en dejt då?:va trodde cheyer gillade när man hittar på saker och går ut och gör något, bio verkar väl som ett alldeles ypperligt exempel på aktivitet då eller?:va

Kolla med PippiT. Där finns kunskap :)
Inte bio första dejten. Ta en fika så kanske ni får :fika :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S