Singeltråden

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
+1

Ska gå hem och byta om till gymmet. Men kan bara inte bestämma mig för om jag ska vänta med att gymma och se om mina nya mummelbyxor kommer idag eller om jag ska ta o köra nu med ett par "gamla" mummelbyxor.

Kör en sista gång i de gamla, svettas ordentligt i dom, gärna commando-style.

Sen säljer du dom på auktion. :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
+1

Ska gå hem och byta om till gymmet. Men kan bara inte bestämma mig för om jag ska vänta med att gymma och se om mina nya mummelbyxor kommer idag eller om jag ska ta o köra nu med ett par "gamla" mummelbyxor.

:tummenupp Kör med de gamla idag så kan du ta de nya imorgon. Eller så kör du två pass. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
:tummenupp Kör med de gamla idag så kan du ta de nya imorgon. Eller så kör du två pass. :D

2 pass hinner jag inte med om jag ska hinna vila och äta! :näsblod

Det blir till att skrapa upp skenbenen i marken hör jag. Mummelbyxor i caprilängd är inte optimala har jag erfarit nu. Får ta de nya på fredag istället!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Det blir till att skrapa upp skenbenen i marken hör jag. Mummelbyxor i caprilängd är inte optimala har jag erfarit nu. Får ta de nya på fredag istället!

Jag försöker undvika mummlisar så jag vet inte. :) Men vad gör du på alla fyra? :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Jodå, om du kör ben på första och nån överkroppsdel på andra så går det med bara 6h mellan. :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag har häst att rida och en hund att rasta. Så nej jag hinner inte. För övrigt kör jag ju SS-upplägg vilket innebär att jag kör helkropp varje pass.

Just ja, glömde SS grejen.

Jag har kört 2 pass på en dag + 4 hundpromenader. Men det var när jag pluggade och hade ett lätt o ledigt liv.

Nu har jag ingen hund längre. Så nu kan jag köra 2 pass och jobba en heldag om jag vill. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Vi har också leksaker!

1w315h225_wille-645-1208132-1.jpg
Åh, roliga leksaker. Ja har en liten på landet... :)

Åhh, typiskt...

Räcker det om den luktar som en stor?
Hur luktar stor? undrar Tjerringen trots att hon borde begripa att hon nog inte ens egentligen VILL veta svaret...:näsblod

Är inte jag alltid lite konstig? Ja menar, kom igen du har känt mig ett tag. Är du förvånad över nåt längre?
Jo, ja har allvarligt funderat på om ja kan lämna mina tomtar hos dig om ja behöver åka bort nånstans där de inte kan följa me... de skulle nog stortrivas... :kär

+1

Se till att få på dig iaf ett par byxor, byxlös på liknande instutioner brukar inte fungera så bra... :rodnar
Vadå? Märks det att jag är bored? :va
Nä, hur då menar du? Du skriver mer än Tjerringen när hon är som värst... :D

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
God morgon världen! Onsdag redan så snart är det helg. :) Wohoooo.

Nu har man ställt in bion på Torsdag oxå. Ska fan bojkotta hela den dagen istället nu. Sådeså. :D

Jaha, vad bra då! Då kan vi bojkotta tillsammans. :tummenupp

Men det är bäst vi håller det hemligt. Blir så jobbigt annars. :crash

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S