Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

tkdrille

Guest
Tack. Tack så hemskt mycket. :)

Där är något fel på din dator. Den vänder om orden. Hur har du lurat den att tro så?

Kan du tänka dig att jag ska åka med Anna som är så elak. Jag vet inte om jag lever när vi entrar Helsingborg.

Satans kattajävel hon försöker putta bort mig från min plats. Ändå har hon 100 platser här :mad:

tkdrille

Guest
Du har snart fått mig övertygad om att man kan lita på dig.
Kanske sitter du säkert i bilen ändå, men bara kanske.... :rolleyes:

Du får sitta fram. Och jag kommer sitta diagonalt bakom dig för jag ska sitta och dra dig i öronen exakt HELA vägen. De är lite över 6 mil

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Där är något fel på din dator. Den vänder om orden. Hur har du lurat den att tro så?

Kan du tänka dig att jag ska åka med Anna som är så elak. Jag vet inte om jag lever när vi entrar Helsingborg.

Satans kattajävel hon försöker putta bort mig från min plats. Ändå har hon 100 platser här :mad:

Du ska inte lyssna på vännerna i riktiga världen. Vad vet dom?
Jag är snäll. Riktigt snäll.... :hihi

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Du får sitta fram. Och jag kommer sitta diagonalt bakom dig för jag ska sitta och dra dig i öronen exakt HELA vägen. De är lite över 6 mil

Ha ha ha ha ha jag får väl ta med batongen då. :smasha

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
178cm är en perfekt längd.. då slipper man de där problemen, hittar alltid kläder som passar. ser inte ut som en streckgubbe om man väger för lite, och ser inte ut som godzilla om man väger för mkt.

Just ja, jag är 178cm :banana

Du är ju en streckgubbe? :va

Det intressanta är fortfarande huruvida Peter är perfekt eller inte. Det har inte framkommit än :D:D

Nä, han kämpar på för att bli lika bra som mig, men han har lite kvar. Jag skulle säga att han är en 8:a.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Imorrn är det Alla hjärtans dag!!!
Fiskrens åt alla!
P1010457.jpg

Jag känner en som är 198! Hon är iofs galen, och då inte på något bra sätt, men jag kan introducera er för varann om du vill? :crash
Galna tjejer är dom bästa älskarinnorna.
:fakta

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...