PippiT
Professionell mobbare
Jepp, har sovit gott vilket inte är nåt jag tar för givet eftersom jag har sömnproblem. Nu känner jag mig mkt piggare än i går o förrgår o då blir man så gla så man vill vifta på både det ena o andra!
Jepp, har sovit gott vilket inte är nåt jag tar för givet eftersom jag har sömnproblem. Nu känner jag mig mkt piggare än i går o förrgår o då blir man så gla så man vill vifta på både det ena o andra!
Dumma smartfån, internet explorer vägrar lira med forum och varken opera eller tapatalk finns till win phone 8
Google chrome? Firefox?
Sånt skit beblandar jag mig inte med :elitist
Sånt skit beblandar jag mig inte med :elitist
Sån skit? Och du använder Internet Explorer?! Explorer är väl största skiten som finns, förstår inte att folk fortfarande använder den.
Hej Pippi-fågeln!
Lyllos dig. Tror aldrig jag sovit igenom en "hel natt" utan att vakna minst en gång...Uj då. Såna problem har inte jag. Sover som en stock.
Surt. Men annars kan man göra som jag tyvärr (!!?!?) gör ibland - gör det ändå. Old enough to know better, young enough to do it anyway!Jahapp. Då blir man bjuden på fest på lördag......när man börjar jobba 06.45 på söndag! WHY?
Vad gnäller du då om?
Uj då. Såna problem har inte jag. Sover som en stock.
Det är det enda som är förinstallerat på dumfånfan.
Eftersom Opera är överlägset allt så spelar det ingen roll vilket annat skit man plockar ur slaskhinken om man blir utan. Det är lika mycket bajs iallafall.
Alltså det är inte helt bra om chefen för dagen går omkring och luktar fylle.Lyllos dig. Tror aldrig jag sovit igenom en "hel natt" utan att vakna minst en gång...
Surt. Men annars kan man göra som jag tyvärr (!!?!?) gör ibland - gör det ändå. Old enough to know better, young enough to do it anyway!
Stock?
Att Opera och Tapatalk inte har win phone 8 stöd
Jo, det spelar en jäkla roll, faktiskt. IE är överlägset när det kommer till seghet och krångel. Chrome är utan konkurrens den snabbaste (det var ju liksom lite det den byggdes för), men visst, vill du sitta och vänta på IE så får du det.
win phone 8 verkar vara framtiden.
Det ska inte vara snabbt, det ska vara pålitligt och funktionellt!
Spelar liksom ingen roll om man kör en ferrari eller vaz, det är skit i vilket fall.
Det ska vara Mercedes och Opera!
Därför jag tänker sitta och vänta på att Opera ska få tummen ur
Fejjan svämmar över av gulligull och hjärtan
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|