Singeltråden

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Sån skit? Och du använder Internet Explorer?! Explorer är väl största skiten som finns, förstår inte att folk fortfarande använder den.

Det är det enda som är förinstallerat på dumfånfan.
Eftersom Opera är överlägset allt så spelar det ingen roll vilket annat skit man plockar ur slaskhinken om man blir utan. Det är lika mycket bajs iallafall.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Hej Pippi-fågeln! :hej

Uj då. Såna problem har inte jag. Sover som en stock. :trött
Lyllos dig. Tror aldrig jag sovit igenom en "hel natt" utan att vakna minst en gång... :(

Jahapp. Då blir man bjuden på fest på lördag......när man börjar jobba 06.45 på söndag! :mad: :4skrika WHY?
Surt. Men annars kan man göra som jag tyvärr (!!?!?) gör ibland - gör det ändå. Old enough to know better, young enough to do it anyway! :rodnar

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är det enda som är förinstallerat på dumfånfan.
Eftersom Opera är överlägset allt så spelar det ingen roll vilket annat skit man plockar ur slaskhinken om man blir utan. Det är lika mycket bajs iallafall.

Jo, det spelar en jäkla roll, faktiskt. IE är överlägset när det kommer till seghet och krångel. Chrome är utan konkurrens den snabbaste (det var ju liksom lite det den byggdes för), men visst, vill du sitta och vänta på IE så får du det. ;)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Lyllos dig. Tror aldrig jag sovit igenom en "hel natt" utan att vakna minst en gång... :(

Surt. Men annars kan man göra som jag tyvärr (!!?!?) gör ibland - gör det ändå. Old enough to know better, young enough to do it anyway! :rodnar
Alltså det är inte helt bra om chefen för dagen går omkring och luktar fylle. :näsblod

Javisst! :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jo, det spelar en jäkla roll, faktiskt. IE är överlägset när det kommer till seghet och krångel. Chrome är utan konkurrens den snabbaste (det var ju liksom lite det den byggdes för), men visst, vill du sitta och vänta på IE så får du det. ;)

Det ska inte vara snabbt, det ska vara pålitligt och funktionellt!
Spelar liksom ingen roll om man kör en ferrari eller vaz, det är skit i vilket fall.

Det ska vara Mercedes och Opera!

Därför jag tänker sitta och vänta på att Opera ska få tummen ur :mad:

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping