Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
På tal om tv.. I netflix reklam på tv är det en bäver som förklarar vad netflix är för något.. Jag vill ju inte ha netflix. Men om jag någon gång har frågor om on-demand tv har jag nu införstått mig med att jag måste åka ut till något vattendrag långt ute i skogen och prata med en bäver. De verkar som riktigt kunniga djur de där bävrarna!

Bävrar har vi här! Eller ja, inte just där jag bor, men där jag jobbar. Även vita älgar finns det där, ett och annat lodjur och ett par vargar, den ena dessutom från dina hemtrakter. ;) De är säkert mycket kunniga allihop!

tkdrille

Guest
Nä, men kanske käkar middag? :tummenupp

Sen är det ju how i met your mother på tv också.. Går ju inte missa!

På tal om tv.. I netflix reklam på tv är det en bäver som förklarar vad netflix är för något.. Jag vill ju inte ha netflix. Men om jag någon gång har frågor om on-demand tv har jag nu införstått mig med att jag måste åka ut till något vattendrag långt ute i skogen och prata med en bäver. De verkar som riktigt kunniga djur de där bävrarna!

Min vän han åker ut till dem men råkar skjuta dem och göra om de till mattor och köttet ligger i grytan har jag för mig han sa :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Bävrar har vi här! Eller ja, inte just där jag bor, men där jag jobbar. Även vita älgar finns det där, ett och annat lodjur och ett par vargar, den ena dessutom från dina hemtrakter. ;) De är säkert mycket kunniga allihop!

Jag vill inte ha några zoodjur som vet hur youtube funkar. Jag vill ha vilda bävrar som kan on-demand tv!! :4skrika

Stockholms-varg säger du? Den enda vargen med solbrillor som får :ligga mest helt enkelt! :cool:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Min vän han åker ut till dem men råkar skjuta dem och göra om de till mattor och köttet ligger i grytan har jag för mig han sa :D

Älggryta har man ju hört talas om och är väldigt nyfiken på att käka.. Men bävergryta vette fan:näsblod

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag vill inte ha några zoodjur som vet hur youtube funkar. Jag vill ha vilda bävrar som kan on-demand tv!! :4skrika

Stockholms-varg säger du? Den enda vargen med solbrillor som får :ligga mest helt enkelt! :cool:

Det är inga zoodjur, de är jättevilda hela högen ju!

Ja, eller ja, man får väl inte säga att han är från Stockholm, men en hane från Rialareviret har flyttat hit i alla fall. Och han har skaffat sig en brud, så ligga får han säkert! :tummenupp

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Vafaaan! Man går och lagar mat och har rena Stephen King-boken att ta igen här...
Kan ju lika gärna läsa den här tråden istället för att beställa böcker under bokrean.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Det är inga zoodjur, de är jättevilda hela högen ju!

Ja, eller ja, man får väl inte säga att han är från Stockholm, men en hane från Rialareviret har flyttat hit i alla fall. Och han har skaffat sig en brud, så ligga får han säkert! :tummenupp

Jätte vilda säger du? Galna fester?
Nä men bra att de inte är zoodjur, då kanske man kan lära sig lite :D

Jag säger ju det! Den vargen är säkert hojmekaniker också! :2cool

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...