Slowroller
Skrämmer små barn
Jag var iväg och handlade hundmat. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå till gymmet. Frågor på det?
Jag lovar att sitta här med er ikväll
Jag var iväg och handlade hundmat. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå till gymmet. Frågor på det?
Jag lovar att sitta här med er ikväll
På tal om tv.. I netflix reklam på tv är det en bäver som förklarar vad netflix är för något.. Jag vill ju inte ha netflix. Men om jag någon gång har frågor om on-demand tv har jag nu införstått mig med att jag måste åka ut till något vattendrag långt ute i skogen och prata med en bäver. De verkar som riktigt kunniga djur de där bävrarna!
Nä, men kanske käkar middag?
Sen är det ju how i met your mother på tv också.. Går ju inte missa!
På tal om tv.. I netflix reklam på tv är det en bäver som förklarar vad netflix är för något.. Jag vill ju inte ha netflix. Men om jag någon gång har frågor om on-demand tv har jag nu införstått mig med att jag måste åka ut till något vattendrag långt ute i skogen och prata med en bäver. De verkar som riktigt kunniga djur de där bävrarna!
Bävrar har vi här! Eller ja, inte just där jag bor, men där jag jobbar. Även vita älgar finns det där, ett och annat lodjur och ett par vargar, den ena dessutom från dina hemtrakter. De är säkert mycket kunniga allihop!
Men lille Shadow...
Bävrar sitter ju på kvinnor allihopa.
Är bävrarna fittiga också?.. Kommer aldrig få veta något om on-demand tv..
Min vän han åker ut till dem men råkar skjuta dem och göra om de till mattor och köttet ligger i grytan har jag för mig han sa
Jag vill inte ha några zoodjur som vet hur youtube funkar. Jag vill ha vilda bävrar som kan on-demand tv!!
Stockholms-varg säger du? Den enda vargen med solbrillor som får :ligga mest helt enkelt!
Älggryta har man ju hört talas om och är väldigt nyfiken på att käka.. Men bävergryta vette fan
Sammanstråla dig med mig och du kommer lära dig allt om en bäver
Älg är gott. Men just bäver vet jag inte heller. Får se om han bjuder efter nästa säsong =). Låter sådär.
Jag vill inte ha några zoodjur som vet hur youtube funkar. Jag vill ha vilda bävrar som kan on-demand tv!!
Stockholms-varg säger du? Den enda vargen med solbrillor som får :ligga mest helt enkelt!
Vafaaan! Man går och lagar mat och har rena Stephen King-boken att ta igen här...
Kan ju lika gärna läsa den här tråden istället för att beställa böcker under bokrean.
Det är inga zoodjur, de är jättevilda hela högen ju!
Ja, eller ja, man får väl inte säga att han är från Stockholm, men en hane från Rialareviret har flyttat hit i alla fall. Och han har skaffat sig en brud, så ligga får han säkert!
Vafaaan! Man går och lagar mat och har rena Stephen King-boken att ta igen här...
Kan ju lika gärna läsa den här tråden istället för att beställa böcker under bokrean.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|