Singeltråden

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Hoj
Gult är fint
Last edited:

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Hoj
Gult är fint
Nu har jag också fått PM! :banana

(I och för sig ett tröstpm, men ändå..)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Hmmm.. ja va faan får väl försöka då

Finnes: Tvåbarnsmorsa var annan vecka. Jobbar satans mycket jämt. När jag inte jobbar är det hojåka, träning och musik (helst då hårdrock, men i princip allätare utom country..glä). Gillar att klämma en bärs o diskutera eller ibland bara umgås i tystnad. Ser sällan på tv men blir det så får det vara motorsport eller möjligen en film av nått slag. Har en massa märkliga egenheter som envis, rädd för det mesta men gör det ändå, behov av kramar och en trygg famn att landa i ibland. Fryser för det mesta. Jo, visst ja, är vegetarian med och vill så vara, vill du äta kött, laga din egna mat och ge faan i att försöka ändra på mig och mitt val.

Sökes: Man med motorcykelintresse som vill lära mig och inte rackar ner på mig för jag inget kan än. Snäll, stark och tålmodig önskvärt. Ha respekt för mig och ge mig tillräckligt med egentid men som också faktiskt vill umgås då och då.

Särbo kan funka, men inte intresserad av någon karl som vill ränna runt med fler donnor samtidigt, då är jag hellre singel. Söker du ett fruntimmer som ska serva dig så är jag inte heller rätt person.Tycker matlagning är rätt tråkigt. Tar hellre en tur med hojen och kör så långt jag orkar och vädret tillåter.

Pm?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Undra när du erkänner det är från en kille... :p

Kanske lite avis....:-D

Vadå det var från leffe som var sugen på mina förgasare.... :gnissla
Skulle det vara från någon speciell menar du?:va

Nä men för att vara seriös så har jag inga förgasare, och det var inte leffe för jag känner ingen sån. Men jag fick PM utav någon. Den personen var så snäll och skickade texten "Hehe...lite tröst :p fått en pm nu iallafall ;)"

Något som verkligen uppskattades. Tack! :krama

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
-Vad är SH pappa?

-Ett motorcykelforum som blev omgjort till en datingsida på nätet.

kan bero på att det är höst / vinter ,, men hur man än vrider på det så är det fan så mkt trevligare o mysa med ett par mjuka bröst än en hård förgasarbrygga

ang bryggor söker efter rs 34 smothis till gsx :)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Shiiit!! Har du inte sagt till honom!?? Eller frågat vad hon tillför hans liv??

Är hon en jävel på att knulla kanske!? :va Ställer alltid upp. Och som tack får han sköta precis allting. :rolleyes:

Nää..fy för fan vilka puckobrudar det finns. Ja...puckokillar oxå såklart.

Jo jag har faktist sagt till honom. Så han vet vad jag tycker, men jag respekterar hans val.
Nä hon är inte en jäkel på att knulla. Vi delger allt mellan varandra. Jag vet mer om hans tankar och hemligheter än vad någon annan i hans liv vet. Precis som han vet allt om mej.

Kom inte och säg bara att du heter leffe:)

Last edited:

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Jo jag har faktist sagt till honom. Så han vet vad jag tycker, men jag respekterar hans val.
Nä hon är inte en jäkel på att knulla. Vi delger allt mellan varandra. Jag vet mer om hans tankar och hemligheter än vad någon annan i hans liv vet. Precis som han vet allt om mej.

Kom inte och säg bara att du heter leffe:)

inte vad jag känner till iaf , men jag har nog inte fått höra hela sanningen från mor o far , tydligen blev man ju till på ngn lunchrast

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
kan bero på att det är höst / vinter ,, men hur man än vrider på det så är det fan så mkt trevligare o mysa med ett par mjuka bröst än en hård förgasarbrygga

Men föggarna maler iallafall inte sönder trummhinnorna.:glömdet

Men du har en poäng.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Men föggarna maler iallafall inte sönder trummhinnorna.:glömdet

Men du har en poäng.

precis o en fugge fungerar bara på ett sätt, minimalt med krångel

ingen släktmiddag där man ska vara, artig o undra hur fan man kan diskutera över en timme när maten var uppäten för 55 min sedan

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
precis o en fugge fungerar bara på ett sätt, minimalt med krångel

ingen släktmiddag där man ska vara, artig o undra hur fan man kan diskutera över en timme när maten var uppäten för 55 min sedan

Dom gnäller inte om man har flera brevid varandra heller, dom verkar tom. trivas med det.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy