Tjerringen
Har klampat in igen
Kolla nått inlägg upp bikerman har de i sitt citat =) Jag känner att lägga upp länken 2 gånger är elakt haha.
Nä nu är ja för trött för o fatta, btw, behöver bli buren till sängen var är du=
Kolla nått inlägg upp bikerman har de i sitt citat =) Jag känner att lägga upp länken 2 gånger är elakt haha.
Se där, det fanns en anledning! Det har jag full förståelse för, är man uttråkad på krogen är det ju inte värt det.
Nä nu är ja för trött för o fatta, btw, behöver bli buren till sängen var är du=
Jag förstår att det kan vara svårt o fatta för de sjunger på skånska.
Är de inget roligt på Dino's längre?
Haha länkar på fb sen. Jag är hemma . Förlåt men ni får hänga på varandra upp för trappan
Nja, är där det är bäst oftast faktiskt. Brukar ju vara söta flickor i baren om inte annat.
Har dock inte några vänner som håller med mig där, och orkar inte gå själv faktiskt, så det brukar bli jävligt sällan nu för tiden. :gammal&sliten
Meeeh... Sluta lyssna konstigt.
Nu tänkte jag väga upp lite mot visst otyg här i tråden och visa något sommartrevligt.
När jag bodde i Mariehamn var det riktigt ös där ofta så visst fanns det brudar både i baren och dansgolvet. Fan de va livet då för tiden.
Där finns inget dansgolv?
Fast det brukar va bra på somrarna och på deras patenta temakvällar; jul & påsk och det, men annars vettefan.
Bara för att du skrev sommartrevligt så började jag kolla igenom lite av de filmklipp jag spelade in i somras..
2013 kommer dock soundtracket til en annan låt.
Har ni skrämt bort alla med dubbla x-kromosomer?
Har ni skrämt bort alla med dubbla x-kromosomer?
Det ser sjukt härligt ut!
Jag kan ju inte rå för att jag blir frustrerad heller?!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|